Χρήσιμες Ε.Α

Για την υποβολή γραπτών και προφορικών καταγγελιών και παραπόνων, ο Καταναλωτής μπορεί να επικοινωνεί με τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή :

1) μέσω της ιστοσελίδας με την Επικοινωνία

2) μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (E-Mail) : info@efpolis.gr

3) Στην ειδική τηλεφωνική γραμμή 1520

4) Στην ειδική τηλεφωνική γραμμή του ΣΔΟΕ 1517 ,

5)Στην ειδική γραμμή καταγγελιών της Οικονομικής Αστυνομίας (11012)

6) απ’ ευθείας στις Δ/νσεις :

# Δ/νση Πολιτικής Καταναλωτή: Τηλ.: 210-3305062, Fax 210-3829640
# Δ/νση Προστασίας Καταναλωτή: Τηλ.: 210-3893587, Fax 210-3843549
# Δ/νση Τεχνικού Ελέγχου: Τηλ.: 210-3893216, Fax 210-3847676

Επιστολές: Πλ.Κάνιγγος, 10181 ΑΘΗΝΑ

7)Μπορεί επίσης να τηλεφωνεί στην υπηρεσίας ειδικών ελέγχων του Υπουργείου Οικονομικών:
2103401113

8)Αν λοιπόν κάτι πάει στραβά στις διακοπές, ειδικά στους τομείς εστίασης και καταλυμάτων, οι τουρίστες δεν έχουν παρά να σηκώσουν το τηλέφωνο και να καλέσουν είτε το 1571 του ΕΟΤ είτε το 1572 της Τουριστικής Αστυνομίας και να κάνουν άμεσα την καταγγελία τους.

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή λειτουργεί τη “Γραμμή του Καταναλωτή – 1520“. Καλώντας το 1520 οι καταναλωτές μπορούν να:

  • Υποβάλλουν ερωτήσεις
  • Κάνουν καταγγελίες
  • Κάνουν παράπονα
  • Ζητήσουν συμβουλές
  • Ενημερωθούν για καταναλωτικά ζητήματα

Η τηλεφωνική γραμμή είναι διαθέσιμη στους καταναλωτές σύμφωνα με το ακόλουθο ωράριο.

  • Καθημερινές από 08:00 μέχρι 22:00
  • Σάββατο από 08:30 μέχρι 20:00
  • Κυριακή η γραμμή δεν είναι διαθέσιμη


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.