ερωτηση για εξοδα αποστολης προιοντος σε εγγυηση

παρακαλω θα ηθελα την βοηθεια σας στην ερωτηση που θα σας κανω.προσφατα αγορασαμε ενα ηλεκτρικο διαδρομο γυμναστικης ο οποιος εχει εγγυηση 3 ετη.αλλα το ερωτημα ειναι αλλο.πριν παρουμε τον διαδρομο ο πωλητης σε ερωτηση που του εκανα μου ειπε οτι σε περιπτωση βλαβης ερχονται παιρνουν τον διαδρομο (η τον επισκευαζουν σπιτι αν ειναι εφικτο) τον πανε για σερβις και τον επιστρεφουν χωρις καμια χρεωση.χθες που διαβαζα το εγχειριδιο με τις οδηγιες του διαδρομου στους ορους της εγγυησης αναφερει οτι σε περιπτωση βλαβης τα εξοδα αποστολης του μηχανηματος βαρυνουν τον καταναλωτη.ειναι νομιμο αυτο η κανονικα δεν πρεπει να πληρωσω τιποτε σε περιπτωση βλαβης και μεταφορας του διαδρομου στο σερβις της εταιρειας.ευχαριστω εκ των προτερων!

© 2011, Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του ekatanalotis.gr.

Leave a Comment

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.