Που μπορώ να κάνω καταγγελίες και παράπονα για θέματα καταναλωτή?

Για την υποβολή γραπτών και προφορικών καταγγελιών και παραπόνων, ο Καταναλωτής μπορεί να επικοινωνεί με τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή :

1) μέσω της ιστοσελίδας με την Επικοινωνία

2) μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (E-Mail) : info@efpolis.gr

3) Στην ειδική τηλεφωνική γραμμή 1520

4) Στην ειδική τηλεφωνική γραμμή του ΣΔΟΕ 1517 ,

5)Στην ειδική γραμμή καταγγελιών της Οικονομικής Αστυνομίας (11012)

6) απ’ ευθείας στις Δ/νσεις :

# Δ/νση Πολιτικής Καταναλωτή: Τηλ.: 210-3305062, Fax 210-3829640
# Δ/νση Προστασίας Καταναλωτή: Τηλ.: 210-3893587, Fax 210-3843549
# Δ/νση Τεχνικού Ελέγχου: Τηλ.: 210-3893216, Fax 210-3847676

Επιστολές: Πλ.Κάνιγγος, 10181 ΑΘΗΝΑ

7)Μπορεί επίσης να τηλεφωνεί στην υπηρεσίας ειδικών ελέγχων του Υπουργείου Οικονομικών:
2103401113

8)Αν  κάτι πάει στραβά στις διακοπές, ειδικά στους τομείς εστίασης και καταλυμάτων, οι τουρίστες δεν έχουν παρά να σηκώσουν το τηλέφωνο και να καλέσουν είτε το 1571 του ΕΟΤ είτε το 1572 της Τουριστικής Αστυνομίας και να κάνουν άμεσα την καταγγελία τους.

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή λειτουργεί τη “Γραμμή του Καταναλωτή – 1520“. Καλώντας το 1520 οι καταναλωτές μπορούν να:

  • Υποβάλλουν ερωτήσεις
  • Κάνουν καταγγελίες
  • Κάνουν παράπονα
  • Ζητήσουν συμβουλές
  • Ενημερωθούν για καταναλωτικά ζητήματα

Η τηλεφωνική γραμμή είναι διαθέσιμη στους καταναλωτές σύμφωνα με το ακόλουθο ωράριο.

  • Καθημερινές από 08:00 μέχρι 22:00
  • Σάββατο από 08:30 μέχρι 20:00
  • Κυριακή η γραμμή δεν είναι διαθέσιμη


Κοινοποίηση

You May Also Like

More From Author

14Comments

Add yours
  1. 1
    Τηλελης Γιώργος

    Καλημέρα. Θέλω να καταγγείλω την επικοινωνιακή τακτική του Souter Market Βασιλόπουλος Σπάτων. Την 1-12-2020 επισκέφθηκα το εν λόγω κατάστημα για να προμηθευτώ μεταξύ άλλων και προϊόντα που είχε στο φυλλάδιο προσφορών. Ένα από τα προϊόντα που επέλεξα να πάρω ήταν και το τυποποιημένο σνίτσελ ΑΙΑ με ζαμπόν και τυρί. Όταν το έψαξα στο ψυγείο διαπίστωσα ότι δεν υπήρχε, γι αυτό απευθύνθηκα στον κρεοπώλη του καταστήματος ο οποίος μου είπε ότι εξαντλήθηκε και θα έχουν το πρωί. Σήμερα ώρα 10.45 πήγα πάλι στο ίδιο κατάστημα, χωρίς και πάλι να βρω το προϊόν στο ψυγείο. Η διευθύντρια του καταστήματος, την οποία αναζήτησα, μου είπε ότι δεν παρέλαβαν.
    Κατόπιν τούτων θεωρώ μέγιστη κοροϊδία να διαφημίζουν μια προσφορά και να μην μπορούν να την υποστηρίξουν, αλλά την αφήνουν εμφανή μόνο και μόνο να προσελκύουν πελάτες.
    Προσωπικά δεν θα ξαναπάω στο εν λόγω σούπερ μάρκετ, αλλά και η πολιτεία οφείλει να θέσει κανόνες προστασίας των καταναλωτών όταν εξαπατούνται με τέτοιες δόλιες μεθόδους.

  2. 2
    Αλεξανδρα

    Καλησπερα σας.
    Θέλω ν διαμαρτυρηθώ για την απαράδεκτη συμπεριφορά ενός κομμωτή σε εμένα και στο ενός έτους παιδί μου.
    Που μπορώ ν αποτανθω?

  3. 3
    Αλεξανδρα

    Καλησπερα σας.πως μπορώ ν διαμαρτυρηθώ για έναν κομμωτή που έκλεισε ραντεβού στο ενός έτους παιδί μου για κούρεμα,μας είχε κ περιμέναμε με το καρότσι τρία τέταρτα στην αίθουσα αναμονής και όταν τελικά του ζητήσαμε το λόγο μας φέρθηκε με τον πιο σαρκαστικό και απαξιωτικό τρόπο?

  4. 4
    Στεφανία Τσιγαρίδα

    Έχω κάνει μια παραγγελία από την εταιρία Whope ένα φόρεμα και ήρθε λάθος χρώμα προσπαθούσα καθημερινά να επικοινωνήσω μαζί τους και δεν το σήκωναν μιλήσαμε μέσω messenger και μου έλεγαν συνέχεια στείλτε μας τα στοιχεία σας και θα σας πάρουμε τηλέφωνο και ακόμη με παίρνουν και τους έχω πληρώσει κι όλας πως μπορώ να πάρω τα χρήματα μου πίσω η να μου στείλουν την σωστή παραγγελία..;

  5. 5
    Μαρια Βαζακα

    Είμαι ΑμΕΑ έχω κάνει μεταφορά της Νόβα στα Γρεβενά και ο ΟΤΕ δεν μου δίνει την γραμμή εδώ και ενάμιση μήνα σας παρακαλώ βοηθήστε με δεν ξέρω τι να κάνω. Να καταγγείλω τον ΟΤΕ? Χρειάζεται να έχω τηλέφωνο έχω πρόβλημα υγείας

  6. 6
    Loredana Stoian

    Καλημερα θα ηθελα να ρωτισω αν ειναι σωστο ο φαρμακοπιος να πουλαει τα φαρμακα με αλη τημη απο αυτη που γραφουν στα κουτια λεγοντας μου πος εναι απλια κουτια και εχουν ανενεη η τημες.Ευχαριστω πολυ.Εγω παιρα ενα σιροπι MUCOTHIOL me 5.38€,ενα σιροπι Depon για τα παιδια 2.25€,ενα Panadol Cold&Flu 4.30€,ενα Depon κανονικο0.95€ και ενα Lysopaine 3.21€.Συνολο16.09€ και στο τειο μου ζητησε 29.99€.Ειναι σωστω αυτο η κανω λαθως εγω;Ευχαριστω πολυ.

  7. 7
    ΜΑΥΡΙΚΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

    Σας ευχαριστώ για τη διευθέτηση της διαφοράς μου με τη wind!
    Περίμενα σχεδόν ενάμιση χρόνο αλλά με τη βοήθεια σας δικαιώθηκα!

  8. 8
    Γιώργος

    Υπάρχει κάπου να μπορώ να κάνω καταγγελία σε φαρμακοποιό που εφημερεύει και δεν ήταν στο μαγαζί και κατόπιν τηλεφωνιματος δεν κατέβηκε στο μαγαζί για να αγοράσω κάποια χάπια που χρειαζομουν και το έχει ξανακάνει σε πολλούς!
    ευχαριστώ εκ τον προτέρων.
    Γιώργος.

  9. 10
    Δήμητρα

    Καλησπέρα Θα ήθελα να κάνω μία καταγγελία στη Samsung για το κινητό S7 ep το οποίο υποστηρίζει πως είναι αδιάβροχο και έπεσε νερό και το κινητό δεν δουλεύει

  10. 11
    ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΚΚΟΤΑΣ

    Ασφαλιστική εταιρία,κατόπιν ατυχήματος που είχα με το αυτοκίνητο μου,με υπαιτιότητα του άλλου οδηγού και αποδοχής της ευθύνης από τον ίδιο(φιλικός διακανονισμός),δεν δέχεται να μου επιδιορθώσει την ζημιά λόγω παλαιότητας(mitsubishi colt 1600 glx μοντέλο του 2000 )και προτίθεται να μου δώσει 700 ευρώ για να πάρει το αυτοκίνητο μου.Μηχανικά το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα μα κανένα πρόβλημα και η ζημία είναι ένα στράβωμα στον προφυλακτήρα και ένα κτύπημα με βαθούλωμα στο καπό.Θεωρώ
    ότι είναι απαράδεκτο για τη ζημιά αυτή να μου πάρουν ένα αυτοκίνητο κατά τα άλλα καλοδιατηρημένο για 700 ευρώ από την στιγμή που πληρώνω τα ασφάλιστρα μου ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ και δεν επιθυμώ ούτε βεβαίως και είναι δυνατό με αυτό το ποσό να αντικαταστήσω το περουσιακό μου αυτό στοιχείο.Θα ήθελα να ρωτήσω τι βήματα να κάνω για να διεκδικήσω τήν επισκευή του αυτοκινήτου μου.Σας ευχαριστώ πολύ

  11. 12
    Lοre

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ..

    ΨΑΧΝΩ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΝΑ ΒΡΩ ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ,ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΣΕ ΟΠΤΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΟΠΟΥ ΜΕ ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΝ,ΑΦΟΥ ΕΙΧΑ ΚΕΡΔΙΕΙ ΓΥΛΑΙΑ ΗΛΙΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΩ,ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΠΩΣ ΕΙΧΕ ΛΗΞΕΙ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ,ΕΝΩ ΕΓΩ ΠΗΓΑΙΝΑ ΤΑΚΤΙΚΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΩ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ΤΟ ΠΑΣΧΑ!!ΤΑ ΚΕΡΔΙΣΑ ΣΕ ΕΚΘΕΣΗ,ΜΕΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ.ΣΤΗΜ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΜΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΙΠΕ “ΑΦΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ!”.Ή ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΛΑ ΟΜΩΣ!!ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΑ Ε-ΜΑΙΛ.ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ.ΟΤΑΝ ΞΑΝΑ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΦΥΣΙΚΑ! ΤΟΥΣ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΠΩΣ ΑΦΟΥ ΠΑΡΩ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΗΛΙΟΥ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑ,ΘΑ ΠΑΩ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΝΕΟΥΣ ΦΑΚΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΥΜΩΝΤΟΥΣΑΝ!!!ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ,ΑΛΛΑ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΕΡΑΣΕ/ΠΕΡΝΑΕΙ!!ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ???
    ΕΧΩ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΣΕ ΑΠΟΘΗΚΗ ΟΠΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΤΙΜΕΣ…ΜΙΛΑΜΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΓΥΑΛΙΑ ΗΛΙΟΥ ΑΞΙΑΣ ΤΟ ΠΟΛΥ 30€ ΧΟΝΤΡΙΚΗ!!!
    ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ,ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ!!!ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗΣ….ΞΕΡΩ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΕΚ’ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!

    ΛΟΡΕ

  12. 13
    Μιχάλης

    Καλημέρα και καλή χρονιά! Είμαι καταναλωτής pellet και δυστυχώς έχω αγοράσει αρκετά τσουβάλια pellet από το.praktiker της εταιρείας alpha pellet τα οποία μου έχουν κάνει ζημιά στην σόμπα ζημιά στους τοίχους και φυσικά στο περιβάλλον λόγο της κολας η λουστρου όπου είναι φτιαγμένα αυτά είναι ότι ποιο απαράδεκτο υπάρχει για ρύπους!

  13. 14
    Γραμψας Κωστας

    έχω κάνει αίτηση στην φόρθνετ εδώ και δύο μήνες και με κοροιδευει ο οτε βγάζει ημερομηνίες και δεν ερχετε ποτέ έλεος 2 μήνες. έχεις κάτι προσωπικό μαζί μου οτε και δεν ερχετε να μου ενεργοποίηση την γραμή;σας παρακαλώ κάνετε κάτι αλλιώς θα κάνω μυνηση στον ote

+ Leave a Comment

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.