Απαράδεκτη υποστήριξη και Internet Banking από την ΕΘΝΙΚΗ Τράπεζα

Το παρακάτω μήνυμα έστειλα , πριν 5 μέρες 16-2-2012, στο email CUSTOMER.SERVICE@nbg.gr που είναι για την υποστήριξη πελατών.
Μέχρι σήμερα δεν μου απάντησε κανείς και ούτε φαντάζομαι θα μου απαντήσει.
“Θέλω να διαμαρτυρηθώ για κάκιστο intenet banking ! Δεν δουλεύει σε κανένα browser σωστά!
Θέλω να αλλάξω τράπεζα για κάκιστο intenet banking !
Πήγα να επικοινωνήσω με τη φόρμα επικοινωνίας που έχετε στο site και αφού συμπλήρωσα όλα τα στοιχεία και έκανα submit μου επιστρέφει το μήνυμα οτι αυτή η εφαρμογή δεν είναι διαθέσιμη!! Έλεος ! Ο ερασιτεχνισμός των ηλεκτρονικών υπηρεσιών δεν περιγράφεται.”
Πριν ένα χρόνο είχα αναφέρει τα προβλήματα τηλεφωνικώς και μου είπαν θα λυθούν και ακόμα λύνονται..
Μέχρι σήμερα έχω χρησιμοποιήσει το internet bankihg των τραπεζών: Εθνική , ΠΕΙΡΑΙΩΣ, EUROBANK το καλύτερο με διαφορά είναι της ΠΕΙΡΑΙΩΣ και το χειρότερο της ΕΘΝΙΚΗΣ.

© 2012, Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του ekatanalotis.gr.

Leave a Comment

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.