ΟΤΕ : Υποστήριξη για κλάματα!

Σήμερα πήρα τον λογαριασμό του ΟΤΕ και διαπίστωσα χρέωση σε 8 κλήσεις προς αριθμούς που αρχίζουν από 2 αν και έχω το πρόγραμμα με απεριόριστες αστικές και υπεραστικές κλήσεις! Πήρα το 13888 και μου είπαν ότι έγινε λάθος και ότι πρέπει να πάω σε κατάστημα για να αποχρεωθούν οι 8 κλήσεις! Δηλαδή και κλαμένος και δαρμένος. Εγώ αρνούμαι και από τον υπάλληλο στο 13888 ζητάω να μιλήσω κάποιο υπεύθυνο για να διαμαρτυρηθώ για τη λύση που μου προτείνεται για να διορθωθεί το λάθος. Ο υπάλληλος μου λέει ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου η υπεύθυνη βάρδιας. Η υπεύθυνη με παίρνει τηλέφωνο , παραδέχεται το λάθος και στην αρχή μου λέει και αυτή να πάω σε κάποιο κατάστημα του ΟΤΕ. Μετά από έντονη διαμαρτυρία μου με προτρέπει να μπω στο http://oteshop.ote.gr όπου υπάρχει φόρμα για παράπονα. Ψάχνω στο site του ΟΤΕ και τέτοια φόρμα δεν υπάρχει! Στο site του ΟΤΕ [ ] για το θέμα της υπερβολικής χρέωσης αναφέρει:
«Ειδικότερα τα παράπονα που αφορούν σε αμφισβήτηση λογ/σμών κατατίθενται αποκλειστικά και μόνο από τον ίδιο το συνδρομητή ή νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό του στα Oteshop για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων. Στην περίπτωση που δεν είναι εφικτό να μεταβείτε σε κάποιο Oteshop για να καταθέσετε τέτοιο παράπονο θα πρέπει να τυπώσετε την παρακάτω αίτηση και αφού τη συμπληρώσετε την υπογράψετε και τη θεωρήσετε ως προς το γνήσιο της υπογραφής από Δημόσια Αρχή, μπορείτε να της στείλετε ταχυδρομικά στο πλησιέστερο Oteshop.»!!!!
Ξαναπαίρνω τηλέφωνο την υπεύθυνη βάρδιας και μου λέει να στείλω ΦΑΞ ! Της λέω πώς δεν έχω ΦΑΞ και ότι στον εικοστό αιώνα οι άνθρωποι χρησιμοποιούν email. Μετά από λίγο μου λέει ένα προσωπικό email της προϊσταμένης!!! Με ρωτάει αν είμαι ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση και της απαντώ ΟΧΙ!  Γιατί έπρεπε να υπάρχει φόρμα για παράπονα και email για παράπονα και όχι να δίνεται το προσωπικό email της προϊσταμένης! Πέρασαν μέρες και κανένας δεν μου απαντούσε. Επειδή ο λογαριασμός έληγε πήγα στο κατάστημα για να τον πληρώσω , τους είπα το πρόβλημα και μου αφαίρεσαν το επιπλέον ποσό από το λογαριασμό και νόμιζα ότι τελείωσα. Αμ δε! Μετά από 1 μήνα με παίρνει άλλη υπάλληλος και μου λέει ότι τώρα ξεχρεώθηκε το επιπλέον ποσό και επειδή είναι μικρότερο από αυτό που μου κρατήθηκε στο κατάστημα θα χρεωθώ τη διαφορά στον επόμενο λογαριασμό!!!
Είναι απίστευτο ότι ένας κολλοσός δεν μπορεί να δώσει μια απλή λύση σε ένα πρόβλημα που έχει δημιουργήσει αυτός! Δύο απλές λύσεις που θα μπορούσαν να έχουν υιοθετήσει είναι: α]στέλνουν καινούργιο λογαριασμό β]ενσωματώνουν στο επόμενο λογαριασμό το σωστό προηγούμενο και λένε στο πελάτη να μην πληρώσει το λάθος λογαριασμό. Και προφανώς να πάψουν να ζητάνε ΦΑΞ για πιστοποιημένους χρήστες του ΟΤΕ (χρήστες ebill.ote.gr).
Το παραπάνω είναι μια ακόμα απόδειξη ότι σε αυτή τη χώρα δεν πάσχει μόνο ο Δημόσιος Τομέας αλλά και ο ιδιωτικός.

Κοινοποίηση

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.