Αυξήθηκαν οι καταγγελίες κατά αεροπορικών εταιρειών

Πενταπλασιάστηκαν οι καταγγελίες ταξιδιωτών σε βάρος αεροπορικών εταιρειών που παραβίασαν τους κοινοτικούς κανονισμούς σχετικά με τα δικαιώματα του επιβάτη το 2007. Οι περισσότερες καταγγελίες αφορούν αδικαιολόγητη ματαίωση ή καθυστέρηση πτήσης, άρνηση επιβίβασης λόγω υπερκράτησης (overbooking) και απώλεια ή φθορά αποσκευών.

Από τον Ιανουάριο ως και τον Δεκέμβριο του 2007 το αρμόδιο γραφείο της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) δέχθηκε 546 καταγγελίες και οι ειδικευμένοι υπάλληλοι που τις χειρίστηκαν έδωσαν λύση υπέρ του επιβάτη σε 414, δηλαδή σε ποσοστό 75%. Οι υπόλοιπες βρίσκονται στο στάδιο της διερεύνησης. Σε εταιρείες που δεν συμμορφώθηκαν ως προς την ικανοποίηση των επιβατών επιβλήθηκαν πρόστιμα. Το 2006, την ίδια χρονική περίοδο, η ΥΠΑ δέχθηκε 110 παρόμοιες καταγγελίες.

Να σημειωθεί ότι βάσει του κοινοτικού κανονισμού 261/2004 οι αεροπορικές εταιρείες είναι υποχρεωμένες να καταβάλουν αποζημιώσεις και να παράσχουν βοήθεια (ανάπαυση σε ξενοδοχείο, γεύματα κτλ.) σε περιπτώσεις που αδικαιολογήτως ματαιώσουν ή καθυστερήσουν τις πτήσεις τους ή θεωρηθούν υπεύθυνες για φθορά ή απώλεια αποσκευών. Το ύψος της αποζημίωσης αυξάνεται ανάλογα με τον αριθμό των μιλίων της πτήσης. Στην ΥΠΑ λειτουργεί γραμμή επικοινωνίας για τους ταξιδιώτες στην οποία μπορούν να προσφεύγουν για οποιαδήποτε πληροφορία ή καταγγελία (τηλ. 210 8916.150, 210 8916.193, fax 210 8947.132).

© 2008, Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του ekatanalotis.gr.

Leave a Comment

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.