Αγορές και διασκέδαση μέχρι 80% πιο φθηνά και ιντερνετικά

Δεκάδες ιστότοποι προσφέρουν υπηρεσίες, προϊόντα, ταξιδιωτικά πακέτα και εισιτήρια για παραστάσεις και εκδηλώσεις
Της Ιωαννας Φωτιαδη

Είναι Παρασκευή βράδυ και η ουρά μπροστά από μεγάλο κινηματογράφο θυμίζει εποχές προ… κρίσης. Το φιλοθεάμον κοινό περιμένει υπομονετικά τη σειρά του κρατώντας ένα εκτυπωμένο χαρτί ανά χείρας: πρόκειται για εκπτωτικό κουπόνι που μειώνει στο μισό το κόστος της βραδινής του εξόδου. Ηταν Μάιος του 2010 όταν έκαναν δειλά το ντεμπούτο τους στην ελληνική αγορά οι ιστοσελίδες προσφορών. Εκτοτε, «κύλησε» πολύ νερό στο αυλάκι. Οι «γενναίες» εκπτώσεις, συχνά έως και 80%, κέρδισαν ακόμα και τους δύσπιστους. Σε μια εποχή οικονομικής δυσπραγίας, οι εν λόγω σελίδες προσφέρουν μια ψευδαίσθηση ευμάρειας.
Παράλληλα, το «στήσιμο» μιας παρόμοιας σελίδας αναδείχθηκε η «χρυσή» εναλλακτική για πολλούς ανέργους, με αποτέλεσμα να βρεθούμε με περίπου 177 ιστότοπους με προσφορές υπηρεσιών, προϊόντων, ταξιδιωτικών πακέτων και εισιτηρίων για παραστάσεις και εκδηλώσεις. Πόσο ρεαλιστικό, όμως, είναι όλο αυτό; «Πολλές εξ αυτών των σελίδων είναι ανενεργές, γιατί στο μεταξύ «μπήκαν μέσα» επισημαίνει παράγοντας της αγοράς. «Υπήρξαν περιπτώσεις οικογενειακών επιχειρήσεων που θέλησαν μέσω του Ιντερνετ να προωθήσουν το εμπόρευμά τους» προσθέτει η ίδια πηγή, «θύμιζε τη μόδα των video clubs τη δεκαετία του ’80». Η αγορά, εν τέλει, δεν «άντεξε» τέτοιες προσπάθειες. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς, το 80% το μοιράζονται τα Golden Deals και Groupon. Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλο το άρθρο

© 2013, Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του ekatanalotis.gr.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.