wind: Χρέωση για υπηρεσία που δεν ζήτησα!

Σε διαμαρτυρία μου για τη χρέωση με μηνιαίο τέλος €2 για την υπηρεσία e-mail της μορφής user@windtools.gr που ουδέποτε ζήτησα η wind μου απάντησε:

Αξιότιμε κύριε …..
Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας, με κωδικό ……., θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία e-mail της μορφήςuser@windtools.gr πλέον παρέχεται με μηνιαίο τέλος €2 και για την τιμολογιακή αυτή αλλαγή , υπήρχε ενημέρωση στον λογαριασμό σας με ημερομηνία έκδοσης 24/02/2015. Επίσης, στις 10/03/2015 πραγματοποιήθηκε σχετική ανάρτηση ανακοίνωσης στην ιστοσελίδαwind.gr (Εταιρεία -> Ανακοινώσεις -> Τιμολογιακές αλλαγές). Εάν επιθυμείτε κατάργηση της υπηρεσίας και απαλλαγή από το μηνιαίο τέλος, παρακαλούμε ενημερώστε μας σχετικά ή επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (13800).
Παραμένουμε στη διάθεση σας, για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Και η απάντηση μου:
Παρακαλώ πολύ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ζήτησα την υπηρεσία αυτή για αυτό επιθυμώ την κατάργηση της και την απαλλαγή από το μηνιαίο τέλος €2 ΚΑΙ στον λογαριασμό που έχει ήδη εκδοθεί.
Με αφορμή το γεγονός αυτό θέλω να σας εκφράσω την έντονη δυσαρέσκεια μου στην απαράδεκτη ενέργεια σας να χρεώσετε κάτι το οποίο ΔΕΝ ζήτησα ποτέ! Άρχισα ήδη την αναζήτηση άλλης εταιρείας….

να προσθέσω επίσης ότι επειδή η wind δεν στέλνει το λογαριασμό σε χαρτί και τον πληρώνω ηλεκτρονικά σπάνια μπαίνω στην διαδικασία να δω το ηλεκτρικό έντυπο του λογαριασμού. Η wind όφειλε να μας ζητήσει με ειδική ειδοποίηση τις αλλαγές στις τιμολογήσεις και όχι να αποφασίσει για μας χωρίς να μας ρωτήσει.

win-ta
Διαχειριστής

Κοινοποίηση

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.