Υπέρογκες χρεώσεις για την γραμμή υποστήριξης 181818 της Εθνικής Τράπεζας!!!

Πριν λίγες μέρες πήρα από το κινητό  με εταιρεία την cosmote το 181818 την Εθνική Τράπεζα για κάποιο πρόβλημα με την πληρωμή με master card. Με έκπληξη διαπίστωσα ότι για 7 περίπου λεπτά χρεώθηκα περίπου 4,5 ευρώ! Πήρα την cosmote και μου είπε ότι η χρέωση είναι 0,65 ευρώ το λεπτό! Πήρα και την vodafone και αυτή χρεώνει το ίδιο. Είναι απαράδεκτες τέτοιες χρεώσεις πελατών για υπηρεσίες υποστήριξης! Η χρέωση από σταθερό είναι 0,045 ευρώ/λεπτό!

 0,65 ευρώ το λεπτό για επικοινωνία με το helpdesk της Εθνικής Τράπεζας!!!!!!

© 2017, Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του ekatanalotis.gr.

14 thoughts on “Υπέρογκες χρεώσεις για την γραμμή υποστήριξης 181818 της Εθνικής Τράπεζας!!!

  1. Τραγικοί.
    Με κάλεσαν για δήθεν εκκρεμότητα του δανείου μου, για την οποία δεν ήξεραν να μου πουν λεπτομέρειες. Με κράτησαν στη γραμμή για πάνω από 20 λεπτά και με έκαναν πάσα από το ένα τμήμα στο άλλο όπου πάλι κανένας δεν ήξερε να μου πει λεπτομέρειες.
    Εν τέλει δε με εξυπηρέτησαν καθώς είπαν ότι πρέπει να πάω σε κατάστημα για διευκρινήσεις, χρεώθηκα μια μέρα άδειας στη δουλειά για να καταφέρω να πάω σε κατάστημα, διαπιστώσαμε ότι δεν υπήρχε εκκρεμότητα με το δάνειό μου και επίσης στο τέλος του μήνα μου ήρθε χρεωμένος λογαριασμός κινητού κατά 27€.
    Αντίστοιχα η Eurobank έχει τη γραμμή επικοινωνίας με αστική χρέωση, σε εξυπηρετούν πιο άμεσα και δεν κλείνεις ποτέ τη γραμμή έχοντας απορίες.

  2. Κλήσεις προς τρίτους
    OTE
    Ημερομηνία / Ώρα Αριθμός κλήσης Διάρκεια Τιμολογηθείσα
    Διάρκεια
    Αξία προ
    Φ.Π.Α.
    12/07/19 23:24:40 3011888 00:14:35 00:15:00 15,6050 ENA EΥΡΩ ΤΟ ΛΕΠΤΟ ΠΡΟ ΦΠΑ!!..

  3. Γεια σας,
    Μενω στο εξωτερικό (Η.Β.).
    Καταρχήν εδώ οι κλήσεις σε helpdesk τραπεζών (high street, όχι ηλεκτρονικές τράπεζες που στην Ελλάδα δε νομίζω να υπάρχουν) δε χρεώνονται. Επίσης, όλες οι τράπεζες έχουν chat service, που σημαίνει ότι μέσω του app μπορείς να ρωτήσεις κάτι, χωρίς αναμονή.

    Αυτό που ήθελα να πω όμως, είναι ότι πήρα σήμερα την Εθνική στο 2104848484 (για κλήση από εξωτερικό) και η χρέωση για αναμονή 18 λεπτα και συνομιλία με υπάλληλο γύρω στα 2-3 λεπτα, για κλήση λοιπόν διάρκεις 22 λεπτών, η χρέωση του παρόχου μου (έχω κάρτα giff gaff) ήταν 22 λεπτά της λίρας.
    Εχω ελληνικό κινητό whatsup αλλά δεν μπορούσα να πάρω, γιατί έπρεπε να πάρω 0030 181818 και έβγαζε λάθος.
    Εξεπλάγην πολύ ευχάριστα με χρέωση μόνο £0.22 μετά από 22 λεπτά από το κινητό μου.
    Αναρωτιέμαι αν ήμουν Ελλάδα και έπαιρνα το 181818 με το whatsup πόσο θα χρεωνόμουν…..

  4. Ρε τους παπατζηδεσ το ιδιο επαθα και εγω και παιρνω στο σταθερο που εχουν αλλα δεν το προωθουν.παπατζηδες με την ευλογι των.μασονων

  5. Σήμερα την πάτησα και εγώ. 34 λεπτά αναμονή και 8,50€ για να ξεκλειδώσουν τον κωδικό από το i-bank.

  6. Το ίδιο ακριβώς έπαθα κι εγώ !! Σκοπεύω να διαμαρτυρηθώ διότι δεν με είχαν ενημερώσει στην αρχή της κλήσης για το κόστος !!! Αίσχος !!

  7. Όσο λιγότερο προσωπικό προσλαμβάνουν και αυξάνουν την ώρα αναμονής, τόσο μεγαλώνει το κέρδος τους. Η χρέωση θα έπρεπε να ισχύει για την ώρα που εξυπηρετούμαστε και όχι για την ώρα που περιμένουμε να εξυπηρετηθούμε λόγο έλλειψης επαρκούς προσωπικού του. Πρωτοφανές το να πληρώνω για να περιμένω επειδή δεν έχουν επαρκές προσωπικό για να με εξυπηρετήσει και προφανώς παράνομο…
    Ειδάλλως θα ανοίξω μαγαζί και θα χρεώνω την ουρά που περιμένει για να πληρώσει, πριν καν έρθει στο ταμείο και μετά θα αφήσω έναν μόνο ταμία ώστε να περιμένουν περισσότερο.

  8. Είναι κλέφτες!!!
    Ντροπή σε τέτοιες τακτικές,
    Ντροπή κάλεσς στην Εθνικη Ασφαλιστική και χρεώθηκα 12 € για μια κλήση σε λίγα λεπτά 21 με την αναμονή
    στην εξυπηρέτηση πελατών πρίν λιγες ημέρες στο 18189.
    Απαράδεκτη και η Vodafon και η Εθνικη Ασφαλιστική στη γραμμή για τους πελάτες, τέτοια απαράδεκτη πολιτική έχουν.
    Σύντομα θα ψάχνουν για πελάτες….

  9. Καλησπέρα,
    Χρεώθηκα € 10 (με το Φ.Π.Α.) επειδή κάλεσα από το κινητό μου τηλέφωνο ( vodafone) στο 181818 για να ρωτήσω κάτι σχετικό με τo e banking μου.
    Το καλύτερο είναι ότι δεν συνδέθηκα ποτέ με εκπρόσωπο και κάποια στιγμή απλά έκλεισα το τηλ.
    Μόλις τους έστειλα e-mail παραπόνων με απαίτηση να μου επιστρέψουν τα χρήματα , να μειώσουν την χρέωση ή έστω να ενημερώνουν εξ αρχής για το κόστος της κλήσης.
    Επίσης τους ανέφερα ότι εάν δεν ικανοποιηθεί το αίτημα μου απλώς θα καταργήσω τον λογαριασμό και από τραπεζικό ανταγωνισμό άλλο τίποτα!
    Καλή συνέχεια.

  10. Απαράδεκτοι! τόσο αυτοί όσο και οι υπόλοιποι με την ίδια τακτική. ( βλέπε ΟΣΕ κτλπ )

  11. Είναι απαράδεκτοι!! Μου μπλοκάρουν την κάρτα συνέχεια τάχα μου για την προστασία του λογαριασμού, άλλα με αυτόν τον τρόπο με αναγκάζουν να πληρώνω αυτούς για να μου ξεμπλοκάρουν την κάρτα μου κάθε φορά που θέλω να ψωνίσω! Δεν μπορώ να ξοδέψω ούτε πέντε ευρώπουλα χωρίς να χρειαστεί να χαλάσω τα διπλάσια για να με αφήσουν να ψωνίσω με τα δικά μου χρήματα!

  12. 18 λεπτά στην αναμονή απο κινητό τηλέφωνο!! Ολοι οι…εκπρόσωποι ειναι….απασχολημένοι. νομοτυποι κλέφτες έτσι απλα!!

  13. απαράδεκτοι!!!
    ευχαριστούμε για την ενημέρωση… ήμουν έτοιμη να τους καλέσω απο το κινητό.

Leave a Comment

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.