Προβληματικός φορητός υπολογιστής μάρκας ΗΡ

Προβληματικό προϊών από το κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ στην Αργυρούπολη.

‘χθες 13 Αυγούστου 2009 αγόρασα από το κατάστημα Πλαίσιο στην Αργυρούπολη ένα φορητό υπολογιστή μάρκας ΗΡ.
Τον παρέλαβα το απόγευμα και τον έβαλα στο ρεύμα ώστε να φορτιστή η μπαταρία του για της προβλεπόμενες ώρες όπως ορίζει ο κατασκευαστής.

Την επομένη ημέρα ήθελα να κάνω χρήση αυτού με τροφοδοτικό και όχι με την μπαταρία του, προσπάθησα να αφαιρέσω την μπαταρία.
Δυστυχώς παρουσιάστηκε πρόβλημα με το κλιπ που αποσυνδέει την μπαταρία.
Προσπάθησα να αποσυνδέσω την μπαταρία αλλά μάταια!!!
Μου έμεινε το κλιπ στο χέρι.
Μάλιστα μου έμεινε το κουμπάκι στο χέρι!!!
Σαν να ήταν ένα παιχνίδι τις πλάκας.
Ξανά συσκεύασα το προϊόν στο κουτί του και το πήγα στο κατάστημα όπου το παρέλαβα.
Είχα πληρώσει 1000 ευρώ και καταλαβαίνετε ότι με πόνεσε.
Απευθύνθηκα στον υπεύθυνο του καταστήματος.
Ήρθε κάποιος που αντικαταστούνε τον υπεύθυνο.
Μου είπε πως δεν καλύπτετε από εγγύηση η βλάβη αυτή γιατί πολύ πιθανών να την προκάλεσα ο ίδιος.
Του εξήγησα ότι η μόνη κίνηση που έκανα ήταν και η μοναδική κίνηση που μπορεί να κάνει το κλιπ για να αφορέσεις την μπαταρία. Δηλαδή το κλιπ δεξιά.
Με μεγάλη προσπάθεια και για να μην διαπληκτιστούμε χειρότερα διότι ένιοθα πως υποτιμούσαν την νοημοσύνη σαν καταναλωτή και σαν άνθρωπο, αναγκάστηκα να του παραδώσω το προβληματικό προϊόν ενώ το μόνο που μου προσκόμισε ήταν μία δική τους γνωμάτευση:

« ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΤΟ ΚΛΙΠ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΕΓΓΥΗΣΗ, ΘΑ ΣΤΑΛΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ SERVICE ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ Η ΑΠΟ ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ »

ΕΝΗΜΕΡΩΣ ΥΠΟΔ. Κ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ
(Το κείμενο είναι γραμμένο ακριβός όπως αποτυπώθηκε στο έγγραφο του καταστήματος ΠΛΑΙΣΙΟ.)

Πέραν του ότι είμαι πελάτης του καταστήματος και κυρίως του ομίλου ΠΛΑΙΣΙΟ η απρόσωπη αντιμετώπιση και η καχυποψία του κυρίου υπεύθυνου με άφησε άναυδο. Δεν πίστευα πως θα με αντιμετώπιζαν έτσι ακόμη και στο χειρότερο παζάρι τις Αιγύπτου.
Μου εξηγούσε πως δεν είναι δυνατών να χαλάσει κάποιο τέτοιο εξάρτημα του υπολογιστή λες και απευθυνόταν σε ένα άσχετο παιδάκι 10 ετών, που και αυτό ακόμη δεν θα είχε άλλη επιλογή παρά να κάνει την μοναδική κίνηση που κάνει ένα κλιπ αφαίρεσης τις μπαταρίας.
Είμαι χρήστης Η/Υ τα τελευταία 20 χρόνια, αυτό ώμος δεν μου είχε συμβεί ποτέ σε υπολογιστή. Παρότι ταξιδεύω και οι φορητοί μου υπολογιστές ζουν μία ταλαιπωρία διαφορετική από άλλους.
Νομίζω πως η αντιμετώπιση ενός καταναλωτή κατά αυτό τον τρόπο χαρακτηρίζετε ανήκουστη.
Τι θα πει δηλαδή έσπασε διότι το πίεσα ποιο πολύ????
Άρα το προϊόν χαρακτηρίζετε ελαττωματικό ιδιαίτερος ευαίσθητο, ενώ η εταιρία θα έπρεπε να το ανακοινώνει στους υποψήφιους αγοραστές τον ιδιαίτερο χειρισμό του.
Ενώ μελέτησα το εγχειρίδιο δεν αναγραφόταν καμία ιδιαίτερη παρατήρηση για την εφαρμογή της μπαταρίας η την αφαίρεση της.
Αυτό το μηχάνημα του πουλάνε 1000 ευρώ είναι τόσο ευαίσθητο που θέλει ειδικό εγχειρίδιο για την αφαίρεση τις μπαταρίας του η μήπως δεν πρέπει να έχουμε καμία εμπιστοσύνη πλέον, εμείς οι παλαιοί πελάτες στης ΗΡ για την ποιότητα των νέων προϊόντων τις.

Με εκτίμηση
Διονύσης Ζιλέλλης
Managing director
Vesseltechplus Group of companies

210 41 77 067
6977 232 507

Αγαπητέ φίλε είχα και εγώ εμπειρια με HP.

Η ποιότητα κατασκευής  των laptop HP ειναι η χειρότερη  στη αγορά.

Κοινοποίηση

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.