Νέα προϊόντα και υπηρεσίες από τη ΔΕΗ. Δωρεάν πάγιο για όλους.

Νέα προϊόντα και υπηρεσίες

  • Η ΔΕΗ ανακοίνωσε σήμερα τη ΔΩΡΕΑΝ τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών της με ένα νέο τηλεφωνικό αριθμό το 800-900-1000,

με κλήση από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο χωρίς καμία επιβάρυνση των καταναλωτών.

  • Στο πλαίσιο της περαιτέρω βελτίωσης της εξυπηρέτησης των πελατών της, προχωρά σε διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας έως τις 20:00 σε 24 καταστήματα. Ταυτόχρονα, η υπηρεσία του ηλεκτρονικού ραντεβού είναι διαθέσιμη από σήμερα σε 74 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.
  • Μετά το ΔΕΗ myHome Online, το πρώτο ψηφιακό προϊόν της ΔΕΗ, έρχονται και νέα προϊόντα, που θα απευθύνονται στις εξειδικευμένες ανάγκες των πελατών. Ξεκινώντας από τις επόμενες ημέρες και έως το τέλος του έτους, η σειρά ΔΕΗ myHome θα εμπλουτίζεται με νέα προϊόντα προστιθέμενης αξίας.

Μέτρα οικονομικής ελάφρυνσης

Αναγνωρίζοντας τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές λόγω της πανδημίας του COVID-19, η ΔΕΗ προχωρά και σε ένα νέο πακέτο μέτρων οικονομικής ελάφρυνσης. Συγκεκριμένα από την 1/10/2020 και έως την 31/12/2020 προσφέρει:

  • Δωρεάν πάγιο για όλους τους πελάτες χαμηλής τάσης, νοικοκυριά και επαγγελματίες.
  • Εκπτωση 8% για νοικοκυριά και επιχειρήσεις χαμηλής τάσης με κατανάλωση πάνω από 2.000 KWh.
  • Επιπλέον έκπτωση 8% στους ευάλωτους πελάτες (Ηλικιωμένοι άνω των 70 ετών και άτομα σε μηχανική υποστήριξη, που δεν εντάσσονται στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο).
  • €10 έκπτωση για όλους τους πελάτες e-bill, παλαιούς και νέους, που λαμβάνουν ηλεκτρονικά τον λογαριασμό τους.

 

© 2020, Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του ekatanalotis.gr.

Share this post

Leave a Comment

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.