Η Γενική Γραμματεία δικαίωσε προσφυγή κατα των Jumbo Λαμίας για άρνηση αλλαγής λάμπας.

Η Γενική Γραμματεία με δικαίωσε στη προσφυγή κατα των Jumbo Λαμίας για άρνηση αλλαγής λάμπας.
Πατήστε παρακάτω να διαβάσετε την απόφαση:
jubmo_dikaiosi.pdf

To ιστορικό της υπόθεσης:

9/11/2009 και ώρα 18.00 αγόρασα απο τα Jumbo Λαμίας μια λάμπα PHLIPS Energy Saver με 8 χρόνια εγγύηση. Όταν επέστρεψα στο σπίτι διαπίστωσα οτι το ντουι της λάμπας που είχα αγοράσει είναι διαφορετικό απο εκείνο που χρειαζόμουν. Στη απόδειξη αναγράφεται οτι γίνονται αλλαγές ΜΗ ελαττωματικών προϊόντων κάθε Τρίτη και Παρασκευή. Στη απόδειξη δεν αναγράφεται ότι δεν γίνονται αλλαγές λαμπτήρων. ΤΡΙΤΗ 10/11/2009 και ώρα 12.40 επισκέφτηκα το Jumbo Λαμίας για να την επιστρέψω και να πάρω μια άλλη με το ντουι που χρειαζόμουν. Η αρμόδια υπάλληλος με πληροφορεί πως δεν δέχονται επιστροφές λαμπτήρων . Μετά απο επιμονή μου φωνάζει το προϊστάμενο ο οποίος ψυχρά-κοφτά μου λέει οτι είναι πολιτική της εταιρείας να μη κάνει επιστροφές λαμπτήρων. Του ζητώ να μου γράψει αυτό που λέει σε χαρτί και αυτός αρνήθηκε . Ο προϊστάμενος φεύγει και η υπάλληλος μου δίνει ένα φαξ και ένα email να γράψω τα παράπονα μου. Παίρνω τηλέφωνο στη Jumbo στην Αθήνα και η υπάλληλος μου λέει οτι είναι πολική της εταιρείας να μην βγαίνει κανένας στο τηλέφωνο για να μιλήσει με τους πελάτες! Μόνο email or fax !!! Χθές έσετειλα email και μεχρι σήμερα δεν μπήκε κανείς στο κόπο να απαντήσει.
Απο την όλη συμπεριφορά της jumbo αποφάσισα :
α]να μην ξαναγοράσω τίποτα απο το κατάστημα
β]Με την πρώτη ευκαιρία να πουλήσω της μετοχές που έχω.
γ]Να κάνω καταγγελία στο Υπουργείο Ανάπτυξης.
Απάντηση του Τμήματος Μάρκετινγκ των Jumbo [13-11-2009]
Κύριε Κ…….
Λάβαμε την επιστολή σας και λυπούμαστε για την ταλαιπωρία. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι λαμπτήρες είναι ένα προϊόν που δεν επιστρέφεται διότι δεν υπάρχει τρόπος να πιστοποιηθεί ότι ο λαμπτήρας που επιστρέφεται δεν ήταν αυτός που είχε αρχικά καεί. Επίσης, η δοκιμή του λαμπτήρα πριν την αγορά δεν είναι εφικτή λόγω της συσκευασίας του προϊόντος.
Για αυτό και η εταιρεία ευαισθητοποιεί τους πελάτες της με γραπτή ανακοίνωση στο ράφι πώλησης του προϊόντος.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση,

Με τιμή,

Τμήμα Μάρκετινγκ

Κοινοποίηση

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.