Αισχροκερδής συμπεριφορά

Γραμματα Aναγνωστων

Αισχροκερδής συμπεριφορά

Κύριε διευθυντά

Εστειλα με το ταχυδρομείο 4 δεματάκια με δώρα στα βαφτιστήρια μου στο χωριό, βάρους 150 γραμμαρίων το καθένα και πλήρωσα 12 ευρώ -δηλαδή 3 ευρώ- το ένα!

Πριν από εμένα έστειλε ένας άλλος 5 δέματα ίδιου ή λίγο μεγαλύτερου βάρους και πλήρωσε 9,75 ευρώ δηλαδή 1,95 για κάθε δέμα!

Στη διαμαρτυρία μου προς την υπάλληλο, γιατί εγώ να πληρώσω τόσο πολύ ακριβότερα από τον προηγούμενο πελάτη της και μάλιστα για λιγότερα από εκείνον δέματα (54% περισσότερο το δέμα), μου απάντησε ότι σε αποστολή από πέντε και πάνω δεμάτων γίνεται έκπτωση, οπότε αν έκανα ένα ακόμη βαφτιστήρι θα μου στοίχιζε λιγότερο.

Συνεχίζοντας να διαμαρτύρομαι για την απαράδεκτη αυτή κατάσταση, η υπάλληλος για να μου αποδείξει ότι δεν έχει κάνει λάθος, μου έδωσε ένα αντίγραφο του τιμοκαταλόγου των ΕΛΤΑ, όπου διαπίστωσα με μεγάλη μου λύπη ότι για το δέμα που πλήρωσα εγώ 3 ευρώ, ένας άλλος πελάτης τους θα πλήρωνε μόνο 1,07! Εγώ δηλαδή ο απλός πολίτης πληρώνω το δέμα 180% ακριβότερα από μια επιχείρηση – πελάτη των ΕΛΤΑ. Διαμαρτυρήθηκα για την αισχροκερδή αυτή συμπεριφορά, αρχές Δεκεμβρίου, εγγράφως, στον διευθύνοντα σύμβουλο των ΕΛΤΑ κ. Ταπραντζή, που υπογράφει τον τιμοκατάλογο, καθώς και στον κ. Γιακουμεττή, υπεύθυνο γενικό διευθυντή για την εμπορική πολιτική των δεμάτων και, αν και έχουν περάσει 3 μήνες περίπου, κανείς τους δεν μπήκε στον κόπο να μου απαντήσει. Προφανώς, δεν δίνουν σημασία σε έναν Ελληνα πολίτη.

Δρ Αιν. Εμμανουήλ – Αθήνα / καθημερινη 27-3-08

Κοινοποίηση

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.