Προτιμούν το εξωτερικό οι έλληνες καταναλωτές για τις e-αγορές τους

Μόλις  στο 1,2% ανέρχεται η συνεισφορά του Διαδικτύου στο ΑΕΠ – δεν υπερβαίνει τα 2,7 δισ. ευρώ ετησίως. Η χώρα μας βρίσκεται στις χαμηλότερες θέσεις στην Ευρωπαϊκή Ενωση, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία The Boston Consulting Group με την υποστήριξη της Google. Ωστόσο ως το 2015 με βάση τις σημερινές τάσεις το Διαδίκτυο μπορεί να συνεισφέρει άλλα 2,9 δισ. ευρώ στην ελληνική οικονομία. Ειδικότερα, από την έρευνα «Παράγων Ιντερνετ: Το Διαδίκτυο ως μοχλός ανάπτυξης για την ελληνική οικονομία» προέκυψε ότι ως το 2010 το Διαδίκτυο συνεισέφερε 2,7 δισ. ευρώ στην ελληνική οικονομία, φθάνοντας στο 1,2% του ΑΕΠ,
ποσοστό χαμηλότερο από τον μέσον όρο της ΕΕ  των «27», που ανέρχεται σε 3,8%. Οπως επισήμανε ο επικεφαλής της Google στην Ελλάδα Στ.
Λουκάκος, «το Διαδίκτυο μπορεί να προσφέρει  πολλά στην ανάπτυξη και στην ανταγωνιστικότητα και να συμβάλει στην ανάκαμψη της ελλη-
νικής οικονομίας». Προκύπτει ακόμη ότι η Ελλάδα εισάγει υπηρεσίες και αγαθά e-commerce αξίας 1,8 δισ. ευρώ, ενώ η αντίστοιχη αξία εξαγωγών ανέρχεται σε μόλις 0,7 δισ. ευρώ. Με άλλα λόγια, για κάθε 1 ευρώ που εξάγουμε, εισάγουμε 2,6 ευρώ. Ο λόγος για αυτή τη διαφορά είναι κυρίως ότι το 57% των ερωτηθέντων καταναλωτών προτιμά να κάνει τις αγορές του από το εξωτερικό, καθώς δεν βρίσκει σε ελληνικά sites τα προϊόντα που αναζητεί.  Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, οι Ελληνες προτιμούν ακόμη να κάνουν τις αγορές τους σε «φυσικά» καταστήματα. Πιο συγκεκριμένα, η αξία των αγαθών ή των υπηρεσιών για τα οποία έχει γίνει έρευνα μέσω του Διαδικτύου αλλά τελικά έχουν αγοραστεί με τον παραδοσιακό τρόπο ήταν περίπου 7,5 δισ. ευρώ.

πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

Κοινοποίηση

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.