Αγενής συμπεριφορά υπαλλήλου ΔΕΗ…

Καλή σας ημέρα,

Ονομάζομαι Μ…. Ελ……… και επικοινωνώ μαζί σας με αφορμή την απαράδεκτη συμπεριφορά ενός υπαλλήλου του τηλεφωνικού τμήματος βλαβών της ΔΕΗ.
Εργάζομαι σε μια μεταφορική εταιρία στη Θεσσαλονίκη στο κέντρο, στην οδο Φράγκων και για τουλάχιστον 1 – 1,5 μήνα έχουμε συνεχείς διακοπές ρεύματος.Αυτό το θέμα δεν θα το θίξω γιατί δεν σας γράφω για αυτό. Από χθες το απόγευμα δεν είχαμε ρεύμα έως σήμερα το πρωί. Και κατά τις 12 παρά το μεσημέρι  ξανακόπηκε. Όταν τηλεφώνησα στο 10502, που είναι το τηλέφωνο βλαβών της ΔΕΗ λέω στον συγκεκριμένο κύριο που σηκώνει πάντα το τηλέφωνο, ότι δεν έχουμε πάλι ρεύμα και πού θα πάει αυτή η κατάσταση για να πάρω την εξής απάντηση: Ναι εντάξει, το μαθες το πποίημα τώρα , ότι κάνουμε συνέχεια διακοπές.Άντε παράτα μας που θα κάθομαι να ασχολούμαι μαζί σου. Και μου το έκλεισε στο αυτί.
Επειδή δεν βρήκα κάποιο τηλέφωνο καταγγελιών και καθώς ανέτρξα στο διαδίκτυο βρήκα την δική σας ιστοσελίδα, ελπίζω να μπορείτε να κάνετε κάτι εσείς. Γιατί στην τελική, τον συγκεκριμένο κύριο όπως και κάθε άλλον που βρίσκεται σε δημόσια θέση, εσείς και εγώ τον πληρώνουμε , και δεν μπορώ ούτε θέλω να αφήσω τέτοια συμπεριφορά να περάσει έτσι.

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά,
Μ…Ελ….

Απάντηση:

Kα Μ….. μπορείτε να καταγγείλετε το γεγονός στη παρακάτω διεύθυνση:
http://www.dei.gr/Default.aspx?id=3120&nt=136&lang=1
με Κατηγορία Θεμάτων:Παράπονα Πελατών.

Κοινοποίηση

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.