Ο Συνήγορος του Καταναλωτή κάνει σύσταση στις εταιρίες κινητής!

You May Also Like

More From Author

1 Comment

Add yours
  1. 1
    ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΟΓΛΟΥ

    Καλησπέρα σας, Αγόρασα εχτές από κατάστημα της Vodafone 2 κινητά τα οποία επειδή δεν υπήρχαν τα είχα παραγγείλει από τις 10/11 και εκδόθηκε σχετικό παραστατικό πιστωτικό για την παραγγελία χωρίς όμως εγώ να παραλάβω συσκευές. Οι συσκευές εως εχτές που πήγα να τις πάρω ήταν στο κατάστημα και από εκεί εχτές 26/11/2015 το απόγευμα μου την άνοιξαν και μου μετέφεραν τα δεδομένα από την παλαιά συσκευή μου . Το κινητό σήμερα το πρωί δεν άνοιγε !!!Το πήγα για αντικατάσταση αλλά όπως μου είπαν πρέπει να μεταφερθεί στο σέρβις γιατί για να γινόταν άμεση αντικατάσταση θα έπρεπε να είναι μέσα στις 7 ημέρες από την έκδοση του τιμολογίου. Παρακαλώ τι μπορεί να γίνει γι αυτό; Πως είναι δυνατόν να ισχύει μια εγγύηση όταν ο καταναλωτής δεν έχει παραλάβει το προϊόν? Σας παρακαλώ βοηθήστε με αν μπορείτε . Σας ευχαριστώ

+ Leave a Comment

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.