παράπονα πελατών Forthnet

Θα ήθελα να με ενημερώσετε πώς μπορεί κανείς να καταγγείλει για μη συμμόρφωση ISO.
Η συγκεκριμένη περίπτωση αφορά την εταιρεία τηλεφωνίας Forthnet στην οποία δεν υπάρχει πουθενά η δυνατότητα καταχώρηση παραπόνου πελατών. Το αρχικό δε παράπονο ήταν ότι χρειάστηκαν 2 ώρες με επίμονες κλήσεις για να καταφέρω να βγάλω γραμμή στην εξυπηρέτηση πελατών (αφού χρειάστηκε να περιμένω μια φορά 30 λεπτά στην αναμονή μέχρι που έκλεισε η γραμμή καιμια δεύτερη 21 ενώ τις υπόλοιπες απλάέβγαινε μήνυμα να ξανακαλέσω)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις οδηγίες

Επισκέπτης

Κοινοποίηση

You May Also Like

More From Author

26Comments

Add yours
  1. 1
    Τζαν

    Απαράδεκτη τεχνική υποστήριξη, δύο εβδομάδες χωρίς τηλέφωνο και νά ρίχνει τό μπαλάκι ο ένας στον άλλο, μέχρι που έφερα καί ηλεκτρολόγο για το αν είναι η γραμμή μου όπου έχω εγκαταστήσει καινούργια γραμμή στο σπίτι, μόνο αγανάκτηση νιώθω

  2. 2
    Theodosis

    kalhspera. polu kakko to wifi sas kai koimounteoi upalhoi sas exoume 3 xronia kaia kaoma exoume meinei stn 3ara gramei kai me to zori,kati tha prepei na kanete dIoth paw 2a lukeiou kai exw paei ston tomea plhroforikhs kai prospathw na diabasw kai na kanw programata alla me tetoio kako wifi den kanw tpt. Tha sas parakalousa na to koitajete euxaristw

  3. 3
    Νίκος Σιταράς

    Απαράδεκτο το triple play της Nova – Forthnet.
    Αρχικά, ήρθε ο τεχνικός και μου άφησε (να το εγκαταστήσω εγώ) ένα ρουτερ. (χρεωση 20€)

    Στη συνέχεια, και ενώ δεν είχα καθόλου Internet, κάλεσα (με χρέωση) την τηλεφωνική υποστήριξη η οποία μου απάντησε, ότι είναι λάθος το ρουτερ και θα μου το αντικαταστησουν.

    Μετά από μια εβδομάδα, ήρθε το νέο ρουτερ, με κουριερ, το οποίο δεν δούλεψε επίσης.

    Κάλεσα (με χρέωση είπαμε;) την εταιρία, η οποία μου είπε ότι :
    Μετά από επικοινωνία με τον τεχνικό, (θα δούμε πότε βολεύει και τους 2) θα έρθει σπίτι για εξεύρεση λύσης με χρέωση 20€.

    Άρα, έχουμε και λέμε :
    20€ το ρουτερ.
    20€ ο τεχνικός
    ; € χωρίς τηλέφωνο και Internet.
    Σύνολο : καλά να πάθω, που έφυγα από τον ΟΤΕ.

  4. 4
    Γιαννης

    Σήμερα έκανα διακοπή. Απο αρχές καλοκαιριού ενώ πιάνω απο της 00:30 μεχρι της 15:30 40 mbps (την ωρα που κοιμάμαι και που δουλεύω) μετα ξεκινά και πέφτει η ταχύτητα στα 10 mbps και απο της 22:00 έως της 00:30 3 mbps οσο για τα τηλ που έπαιρνα έπεφτε πολύ δούλεμα. Λες και είμαστε χαζοί και δεν βλεπουμε οτι σερνόταν. Το συμβόλαιο δεν έχει λήξη. Αλλα το λίγο εγώ και δεν πρόκειται να πάρετε τπτ. Η λογαριασμοί ερχόντουσαν κανονικά όλο αυτο το καιρό. Είστε απαράδεκτοι!

  5. 5
    Σπυρος Καββαδιας

    Αθλια εξυπηρετηση.
    Μου εκαναν αναβαθμιση σε vdsl (εχω triple play) αλλα το νεο router δεν εφτασε 5 μερες τωρα. Ετσι δεν εχω συνδεση.
    Δεν ξερουν ποτε θα φτασει (ελτα courrier, αλλο ανεκδοτο αυτοι, ουτε το tracking number δουλευει) και δεν μπορουν να κανουν τιποτα.
    Αν κανω διακοπη λεει δεν ειναι ατελως.

  6. 6
    Mercy Sotiriou

    Είσαστε απαράδεκτοι. Να πρέπει να πληρώσω για να έρθετε να διορθώσετε το μηχάνημα που μας εγκαταστήσετε και δεν έχει δουλέψει καλά από τότε

  7. 7
    Σταυρουλάκης Γεώργιος

    Πριν από χρόνια (δεν θυμάμαι πόσα ακριβώς) είχα γίνει συνδρομητής στην εταιρία σας. Θέλησα να αλλάξω εταιρία γιατί είχε ήδη τελειώσει το συμβόλαιό μου. Αφότου άλλαξα εταιρία μου βάλατε ένα πρόστιμο άνω των διακοσίων (200) ευρώ και μου είπατε ότι το συμβόλαιό μου είχε ανανεωθεί χωρίς όμως να με έχει ενημερώσει κανείς. Εγώ αυτό δεν το αποδέχομαι και γι’ αυτό δεν σας πληρώνω αυτό το χρηματικό ποσό του προστίμου, ενώ σας έχω εξοφλήσει τις παροχές που μου είχατε προσφέρει. Σήμερα 27 Δεκεμβρίου 2018 με πήραν τηλέφωνο από το εισπρακτικό δικηγορικό γραφείο σας και μία κυρία μου μίλησε με πολύ προσβλητικό τρόπο λέγοντάς μου «κούνια που σε κούναγε, κακομοίρη μου» και με απείλησε με κατάσχεση της περιουσίας μου. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο θα σας κάνω καταγγελία στην εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων.

  8. 8
    ΠΟΛΚΕΟΑ

    Ελληνικό, 14 Νοεμβρίου 2018

    ΠΡΟΣ:
    FORTHNET A.E.

    Θέμα: «Διαμαρτυρία»

    Σε συνέχεια της επιστολής μας από 5 Σεπτεμβρίου 2018, την οποία και καταθέσαμε και σε υποκατάστημα της εταιρείας σας, επανερχόμαστε και παρακαλούμε για την έγγραφη απάντησή σας στα ζητήματα που σας θέταμε (Συν.1)

    ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
    ΑΦΜ: 099974458
    ΔΟΥ: ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
    Α.Δ.Τ.: ΑΕ587206
    ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ (κύριες) ΓΡΑΜΜΕΣ: 210 9885006 – 210 9211965
    ΠΑΛΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΠΡΩΗΝ ΔΥΤΙΚΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ
    ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦ.ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΙΜΕΡΑΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
    Τ.Κ.16452

    Το Δ/Σ του ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α.

  9. 9
    ΠΟΛΚΕΟΑ

    Αθήνα, 5 Σεπτεμβρίου 2018

    ΠΡΟΣ:
    FORTHNET A.E.

    Θέμα: «Διαμαρτυρία – Διακοπή συνεργασίας»

    Σας γνωρίζουμε ότι, από τα μέσα Ιουνίου, τηλεφωνικά, σας ενημερώναμε για τη μεταφορά των γραφείων μας.

    Σύμφωνα με τις οδηγίες που μας θέσατε, καταθέσαμε και έγγραφη αίτηση μετακόμισης(Nova2play Professional υπηρεσιών), αρχές Ιουλίου, για το τυπικό μέρος.

    Μας ενημερώσατε (επίσκεψη στο υποκατάστημα του Ελληνικού) ότι, το αργότερο εντός 20 ημερών, θα πραγματοποιείτο η μεταφορά των τηλεφωνικών γραμμών και Internet.

    Παρά τις διαβεβαιώσεις σας αυτές, χθες, 3 Σεπτεμβρίου 2018, ουδεμία ενημέρωση είχαμε σχετικά και μετά από την 5η κατά σειρά επίσκεψή μας στο υποκατάστημα του Ελληνικού, αδυνατούσατε ως εταιρεία να μας δώσετε χρονοδιάγραμμα πραγματοποίησης της μεταφορά των τηλεφώνων και Internet.

    Αποτέλεσμα, να υποστούμε σημαντική βλάβη ως φορέας.

    Δεδομένης της αδυναμίας σας να απαντήσετε και να πραγματοποιήσετε τη συγκεκριμένη μεταφορά, έχουμε υποστεί σημαντική ζημιά στην επικοινωνία και λειτουργία μας, μιας και δεν πρόκειται για οικιακή, αλλά για εταιρική χρήση, διακόπτουμε τη συνεργασία μας.

    Με την επιφύλαξη για κάθε νόμιμο δικαίωμά μας.

    Σας ευχαριστούμε για την έως τώρα συνεργασία.

    ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
    ΑΦΜ: 099974458
    ΔΟΥ: ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
    Α.Δ.Τ.: ΑΕ587206
    ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ (κύριες) ΓΡΑΜΜΕΣ: 210 9885006 – 210 9211965
    ΠΑΛΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΠΡΩΗΝ ΔΥΤΙΚΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ
    ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦ.ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΙΜΕΡΑΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
    Τ.Κ.16452

    Το Δ/Σ του ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α.

  10. 10
    Γεωργια

    Απαραδεκτη η κατασταση με το internet της Forthnet.Ενω τ συμβολαιο ,αν δεν κανω λαθος, μας λεει για ταχυτητα 24αρα αυτη την στιγμη με δειχνει 4.47Mbps.Αυτο ειναι ξεφτιλα για την εταιρεια και απορω γιατι υπαρχει η σελιδα παραπονων ,μηπως για να διαβαζουμε μεταξυ μας τα παραπονα μας.Στον ν.Καβαλας που ειμαι εγω ειμαστε αρκετοι που περιμενουμε να ληξει το συμβολαιο και να παμε wind που εχει μεγαλη ταχυτητα στο internet.Περιμενω λιγο καιρο ακομη και αν δεν αλλαξει κατι θ αλλαξω εγω εταιρεια.

  11. 11
    θεοδωρος πολυζος

    Βαρέθηκα να παίρνω τηλ. και να μου λένε να κάνω reset. Το internet, είναι άθλιο και πληρώνω παραπάνω, για μεγαλύτερη ταχύτητα. Κάθε βράδυ πέφτει κάθε τόσο το σήμα της nova. Κυρίως Σαββατοκύριακα η ταχύτητα του internet, είναι μηδενική. Περιμένω να τελειώσει το συμβόλαιο Ιαλυσού ροδος

  12. 12
    ΜΑΡΙΑ

    και γω δυσαρεστημένη το internet αργο το πιάτο το έχω μόλις ένα χρόνο και παρουσίασε πρόβλημα μου ζητάνε 30 ευρώ για να έρθουν να το επιδιορθώσουν και γω μόλις λήξει θα την παρατήσω απ ότι φαίνεται

  13. 13
    Andreas

    Βαρέθηκα να παίρνω τηλ. και να μου λένε να κάνω reset. Το internet, είναι άθλιο και πληρώνω παραπάνω, για μεγαλύτερη ταχύτητα. Κάθε βράδυ πέφτει κάθε τόσο το σήμα της nova. Κυρίως Σαββατοκύριακα η ταχύτητα του internet, είναι μηδενική. Περιμένω να τελειώσει το συμβόλαιο και να σας ρίξω μαύρη πέτρα…

  14. 14
    ΚΟΥΛΟΥΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

    Κερατσίνι 17/04/2018
    Προς
    NOVA- FORTHNET

    Κοινοπ:
    α) Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
    β) Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών
    γ) Υπουργείο Εμπορίου
    ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΗΔΗ 41 ΗΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΧΙΛΗΣ 6 ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ, ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ 35 ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ , ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑ ΧΘΕΣ 28/3/2018 ΑΠΟ ΤΗΝ Κα.ΤΣΙΡΚΟΥ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ 29/3/2018 ΑΠΟ ΤΗΝ Κα.ΚΟΥΤΛΗ, ΟTΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΗΣ 210-4006419, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ INTERNET, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ.
    ΤΗΝ 28/3/2018 ΗΡΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ Ο.Τ.Ε ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ, ΕΠΕΝΕΒΗ ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΟΥ Ο.Τ.Ε ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η FORTHNET ΝΑ ΣΥΝΔΕΣΕΙ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ.
    ΑΝΤ’ΑΥΤΟΥ 29/3/2018 ΚΑΙ ΩΡΑ 11:45 ΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΚΛΗΣΗ Η Κα.ΚΟΥΤΛΗ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΟΛΩΝΑΣ(!!!!!!) ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 200 ΜΕΤΡΩΝ, ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΓΙΝΕΙ ΓΝΩΣΤΟ ΕΝ ΕΥΘΕΤΩ ΧΡΟΝΩ.
    ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΕΠΙΣΗΣ, ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΥΤΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΤΟΣ 6 ΜΗΝΩΝ!!!!! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!!!
    ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΙΝΗΤΟ ΜΕΤΕΦΕΡΑ ΕΝΤΟΣ 10 ΗΜΕΡΩΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ Ο.Τ.Ε ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΑΜΟΝΕΣ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΡΑΜΜΗ, ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΟΥ Ο.Τ.Ε.
    ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ , ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ ΕΝ ΕΤΕΙ 2018, ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΩ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΑΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΑΣ ΑΔΥΝΑΤΟΥΣΕ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΣΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΩ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ,
    ΖΗΤΩ ΤΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝΔΗΠΟΤΕ ΧΡΕΩΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΜΟΥ (7/03/2018) ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΩΝ 20 ΗΜΕΡΩΝ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΜΟΥ ΟΠΩΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ!!!!
    ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΟΜΑΙ ΠΑΝΤΟΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΟΥ.

    Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΣΑ
    ΚΟΥΛΟΥΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
    Βυζαντίου 35 Κερατσίνι τκ 187.56
    Τηλ: 6937049596

  15. 15
    alex

    τι θα γινει ρε μαγκες……καθε μερα το ιδιο βιολι καθε 10-15 πεφτει το ιντερνετ αηδια καταντησατε συν τις αλλης πληρωνω κ δεν παιρνω ουτε την μιση ταχυτητα που πρεπει να αποδιδεται με την δικαιολογια ”ειστε μακρια απο το κεντρο”που ειναι ευθεια κ ουτε χιλιομετρο….κ οποτε παιρνω τεχνικη υποστιριξη αναμονη 30′ με 45′ κ παλι αουα….θα με παρετε για αναεωση εδω ειμαι.-

  16. 16
    Διονύσης Σ

    παιδια οσοι δεν παινετε οτε το μισο του 24 και πληρωνετε 34 μπορειτε να κανετε αιτησει για 50% εκπτωσει

  17. 18
    ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ

    ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΜΟΝΟ ΕΝΑ
    ΠΟΥΛΗΣΑΝ MODEM ΣΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ 85 ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ ΑΝΟΙΑ!!!!
    ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ?

  18. 19
    Νικος Σταυρου

    Υπαρχει σοβαρο προβλημα με το ιντερνετ σε συνδρομητες τις φορτνετ στην Αρναια Χαλκιδικης στις απογευματινες και βραδυνες ωρες πεφτει η ταχυτητα του ιντερνετ δραματικα (σε μετρηση speed tester εδειξε ως και 0,36Mbps!!!!) πληρωνοντας για 24Mbps μεχρι και διακοπες ιντερνετ εχουμε. η θεση της εταιριας ειναι οτι φταιει η γραμμη της οικιας!! και μεις αναρωτιωμαστε πως ειναι δυνατον να υπαρχει προβλημα γραμμης στις οικιες ολων των συνδρομητων της εταιριας?!!!!,Τουλαχιστον 40 συνδρομητες και παραπανω στειλαμε εγραφο παραπονων ακομα απαντηση δεν πηραμε!!!

  19. 21
    Δημήτρης Ραγκαβης

    Υπάρχει η δημόσια υπηρεσία με τετραψήφιο που ειναι υπερ του καταναλωτή για τα μεσα επικοινωνίας. Οταν τους εστειλαν απο εκεί μνμ τοτε φιλοτιμηθηκαν να μου απαντήσουν απο την forthnet .Ζητα το τετραψήφιο απο πληροφορίες τηλεφωνικές

  20. 22
    ΣΤΡΑΤΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

    ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΑΤΥΧΕΙΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΘΩ ΣΕ ΣΑΣ.ΑΥΤΟ ΣΥΝΑΙΒΕΙ ΣΤΙΣ 22-1-2016 ΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.ΑΠ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΣΥΔΕΘΗΚΑ…ΣΥΝΑΙΒΕΙ ΤΟ ΑΞΙΟΘΑΥΜΑΣΤΟ ΑΛΛΑΞΑ ΑΡΙΘΜΟ…ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ.ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΣΤΗΛΕΙ 4 ΦΑΧ ΕΧΩ ΜΗΛΗΣΗ ΜΕ ΑΜΕΤΡΗΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ.ΠΟΛΛΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ…ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΣΤΙΣ 28-1 .ΕΧΩ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ,ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΛΘΑ ΑΦΟΥ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΕΩΣ ΧΘΕΣ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΛΑΒΑΤΕ ΥΠ ΟΨΙΝ ΤΑ ΦΑΧ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΩ ΣΤΗΛΕΙ.ΝΑ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΣΥΝΔΕΘΗΚΑ.ΤΟ MODEM ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΣΤΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΕ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ,ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ.ΝΑ ΝΗΜΕΡΩΣΕΤΑΙ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΠΡΟΣΤΡΙΒΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ..

  21. 23
    Σάκης

    Μου έχει κοπεί τηλέφωνο και ίντερνετ εδώ και 5 μέρες, η εταιρεία Forthnet αρνείται να στέιλει δικό της τεχνικό, έχει λέει στήλει ΣΥΣΤΕΜΙΚΑ αίτημα στον ΟΤΕ ο οποίος δεν έχει εμφανιστεί ακόμα και δεν έχουν στείλει καμία ενημέρωση σε εμένα αν και πότε θα λυθεί η βλάβη παρόλο που λένε ότι ενημερώνουν τους πελάτες τους για ανάλυση της βλάβης μέχρι 3 εργάσιμες ημέρες. Έχω σκοπό να μιλήσω σε δικηγόρους για να δω αν αυτή η ψευδή δήλωση για τις 3 μέρες μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον τους για μύνηση.

  22. 24
    Βασιλης

    εξηγηστε μου σας παρακαλω γιατι αυτη η εταιρεια ειναι τοσο αθλια σε ιντερνετ ? γιατι καθε μερα το ιντερνετ σταματαει να λειτουργει σε μια σημαντικη στιγμη ? δεν μπορει να φτοιαχτει απο το προβλημα ? εχω ευχηθει αυτη η εταιρεια να παρει φωτια πολλες φορες

  23. 25
    Αστεριος Οικονομιδης του Γεωργίου

    Περιμένω από τις 5 Μαρτίου 2015 εως σήμερα 27 Απριλίου 2015 για την μεταφορά της τηλεφωνικής σύνδεσης από την δροσιά Αττικής στο Δίλοφο Βάρης Αττικής.δεν γνωρίζω πως να καταγγείλω την άθλια υπηρεσία.Σήμερα δε μετά από 4,5 λεπτά αναμονή, μια τυπική ενημέρωση, μου δήλωσαν ότι με συνδέουν με το Τεχνικό τμήμα και με γείωσαν…
    Το ίδιο συνέβη και την δεύτερη φορά που τηλεφώνησα η συνδιάλεξη διεκόπη μετά το πέρας της αναμονής

    Reply

Leave a Reply to ΣΤΡΑΤΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ Cancel reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.