Που θα κάνετε τις καταγγελίες σας.

Τις καταγγελίες σας μπορείτε να τις κάνετε ή στο ΣΔΟΕ ή στην Οικονομική Αστυνομία ανώνυμα μέσω τηλεφώνου ή email.

στην Οικονομική Αστυνομία: τηλ:11012 , email: 11012@hellenicpolice.gr

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή: 1520
http://www.efpolis.gr/

Συνήγορος του Καταναλωτή: 2106460814
http://www.synigoroskatanaloti.gr/

Συνήγορος του Πολίτη: 2107289600
https://www.synigoros.gr/

Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης
http://www.gedd.gr/

Καθημερινότητα
https://www.kathimerinotita.gov.gr/

ΣΔΟΕ:
τηλ:1517 (Δευτέρα έως Παρακευή ώρα 7:00 εως 15:00 )

Α.Α.Δ.Ε. (φοροδιαφυγή, λαθρεμπόριο, φορολογικά) – 2102918447, 2102131457

Διεύθυνση Πειραιώς 207 & Αλκίφρονος 92, 11853 Αθήνα
Τηλέφωνο 210.33.75.276
210.34.27.367
210.34.24.390
Fax 2106980529
Email
info@sdoe.gr ,
kataggelies@sdoe.gr

Το site δεν μπορεί να δημοσιεύει καταγγελίες με ονόματα καταστημάτων ή επιχειρηματιών γιατί δεν είναι σε θέση να ελέγχει την αξιοπιστία των καταγγελιών που δέχεται και να την υποστηρίξει νομικά .

© 2013 – 2018, Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του ekatanalotis.gr.

82 thoughts on “Που θα κάνετε τις καταγγελίες σας.

  1. Στην Άρτα, πιστεύω και σε όλη την Ελλάδα, αρκετά μαγαζιά, από τη Μεγάλη Δευτέρα 26/4 το πρωί, καφέ και μπαράκια είναι ανοιχτά με μουσική και σερβίρουν ποτά σε όρθιους που στέκονται απ’ έξω σε παρέες μέχρι πολύ αργά το βράδυ. Φανταστείτε τι έχει να γίνει από τις 3/5 που ανοίγουν με το νόμο.Έλεγχος δεν υπάρχει πουθενά. Από την απερισκεψία και την ασυδοσία κάποιων κινδυνεύει το εγχείρημα της επίτευξης των στόχων της τουριστικής περιόδου. Κάποιοι πάντως τις προηγούμενες μέρες πλήρωσαν τσουχτερά πρόστιμα επειδή σερβιριζαν σε περίοδο περιοριστικών μέτρων, τα οποία για τον κλάδο αυτό ισχύουν ακόμα. Ισχύουν άραγε δύο μέτρα και δύο σταθμά σε αυτη την ερμη χώρα; Ή ο καθένας εφαρμόζει τον νόμο όπως του καπνίσει και την πληρώνουν όπως πάντα τα κορόιδα; Ούτε σε τριτοκοσμικές χώρες δεν γίνονται αυτά.

  2. H εταιρεία courier ACS παραδίδει δέματα και δεν διαθέτει pos και απαιτεί η εξόφληση να γίνει με μετρητά.Το ίδιο συμβαίνει και με τη Γενική Ταχυδρομική Τελικά οι εταιρείες courier εξαιρούνται του νόμου περί pos?????

  3. Σε διαμέρισμα πολυκατοικίας η ιδιοκτήτρια το μετέτρεψε παράνομα σε βιβλιοδετείο μεταφέροντας και μηχανήματα (λόγω κορωνοϊού) όπως ισχυρίζεται, προκαλώντας θόρυβο και δε σέβεται ούτε τις ώρες κοινής ησυχίας, παρόλο που την έχουμε παρακαλέσει επανηλημένως. Πως μπορώ να αντιδράσω, πρέπει να την καταγγείλω;

  4. Μπορεί γνωστή εταιρία courier να μη διαθέτει POS; όταν από την διαδικτυακή εταιρία που έγινε η αγορά επιμένουν ότι δίνουν την δυνατότητα επιλογής για pos στο σπίτι. Η courier εταιρία ζητάει να μεταβώ στο υποκατάστημα της για να μου δώσουν τη δυνατότητα του POS.
    Είναι νόμιμο να μην διαθέτουν POS;

  5. Σε μια ψησταρια μου χρεωσαν το κετσαπ 50 λεπτα.ειναι νομιμο αυτο?χωρις να γραφεται στο καταλογο

  6. Έκανα μια παραγγελία τηλεφωνικός 20 Αυγούστου και στης 21 πλήρωσα το ανάλογο ποσό μέσο τράπεζας. Ένα μήνα σχεδόν και δεν έχω παραλάβει ακόμα. Τους περνώ τηλέφωνο κάθε 3-4 μερες και μου λένε διάφορες δικαιολογίες. Τους ζήτησα αριθμό αποστολής και με πια μεταφορική το έστειλαν και δεν μου λένε. Ζήτησα σήμερα τα χρήματα μου πίσω και μου είπαν σε 7μερες. Που μπορώ να απευθυνθώ. Ευχαριστώ

  7. Οταν παω σε μίνι μαρκετ το οποίο στο εχει αναρτημενη την ενημερωση οτι ο καταναλωτης εχει δικαιωμα να πληρωσει με πιστωτικη , χρεωστικη , προπληρωμενη καρτα και αρνειται να δεχτει την καρτα μου για αγορα τσιγάρων με την δικαιολογια οτι δεν τον συμφερει γιατι η τραπεζα θα παρει προμηθεια και θα εχει μικρο κερδος συν του ότι ζητά καπέλο 10 λεπτά το πακέτο που πρεπει να υποβαλω καταγγελια?
    Το γεγονός μου έχει συμβεί σε αρκετές επιχειρήσεις του είδους.

  8. Για παρανομο εργαστηρι ζωγραφικης για παιδια χωρις άδεια. σε περιπτωση που θελω να κανω καταγγελια πρεπει να ειναι επωνυμη και που πρεπει να απευθυνθω;;;;

Leave a Comment

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.