ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΦΟΡΗΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ “ΠΡΟΣΟΧΗ”

Το προηγούμενο Σάββατο 18 Απριλίου αγόρασα από το κατάστημα  Μεταμόρφωσης  Αττικής  της  “ΠΛΑΙΣΙΟ Α.Ε.”  ένα  φορητό   υπολογιστή (laptop)  μάρκας  ACER – Aspire ο  οποίος  όπως  με  διαβεβαίωσαν  έχει  ένα χρόνο εγγύηση. Χθες βράδυ τον έβγαλα από το κουτί του και προσπάθησα να τον λειτουργήσω. Μάταια όμως γιατί η οθόνη του δεν “άναβε”. Σήμερα το πρωί πήγα στο ίδιο κατάστημα της “ΠΛΑΙΣΙΟ Α.Ε.” που τον αγόρασα και τους παρακάλεσα να προσπαθήσουν να τον εκκινήσουν οι ίδιοι, μήπως αυτοί ξέρουν κάτι παραπάνω που δεν ξέρω εγώ. Διαπίστωσαν αμέσως ότι ο υπολογιστής δεν λειτουργεί και είνα ελαττωματικός,  αλλά μου δήλωσαν ότι ενώ μεν έχει εγγύηση αυτοί είναι αναρμόδιοι να πράξουν οτιδήποτε. Μου είπαν ότι η μόνη λύση είναι να πάω τον υπολογιστή  προς επισκευή στην αντιπροσωπία της ACER  στον Ταύρο (Ραφαηλίδου 1 και Αγρινίου). Πράγματι αμέσως πήγα στον Ταύρο και στην υποτιθέμενη αντιπροσωπία. Εκεί βρισκόταν, αντί γιά την αντιπροσωπία,  κάποια τεχνική εταιρεία επισκευής υπολογιστών και άλλων μηχανημάτων γενικότερα. Αφού τους εξήγησα γιά το τι συμβαίνει μου είπαν ότι αυτοί είναι αρμόδιοι μόνον να τον επισκευάσουν και μάλιστα γιά να τον παραλάβουν θα έπρεπε να έχω κάποιο κωδικό επισκευής από την ACER. Οταν τους ζήτησα να μου δώσουν κωδικό μου είπαν ότι γιά να πάρω κωδικό θα έπρεπε να επικοινωνήσω με την ACER που έχει έδρα το Μιλάνο της Ιταλίας. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει αντιπροσωπία της ACER. Μάλιστα μου είπαν ότι παρόλο που υπάρχει Κοινοτική Οδηγία γιά αντικατάσταση ελαττωματικών μηχανημάτων εντός επτά (7) ημερών από την μέρα αγοράς τους, η ACER την αγνοεί και δεν αντικαθιστά ποτέ, τυχόν ελαττωματικά μηχανήματα, μόνο τα επισκευάζει.
Επειδή  στην  κυριολεξία  “κουφάθηκα” με όλα αυτά που άκουσα, επέστρεψα στο κατάστημα της “ΠΛΑΙΣΙΟ Α.Ε.”.
Εκεί ζήτησα να δω το Διευθυντή του καταστήματος που μου επανέλαβε όσα ακριβώς προανέφερα. Οτι  δηλαδή δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τον υπολογιστή κ.τ.λ.π. Με προέτρεψε δε να παραδώσω προς επισκευή το μηχάνημα  και θα με ειδοποιήσουν γιά την τύχη του μετά από είκοσι μέρες. Το παρέδωσα, μου έδωσαν “απόδειξη παραλαβής ελαττωματικού υπολογιστή που η οθόνη του δεν ανάβει” και έφυγα.
Επειδή είμαι μηχανικός μόνιμος κάτοικος Επαρχίας, καταλαβαίνετε τι πρόβλημα μου δημιούργησε η πρακτική πωλήσεων της Εταιρείας “ΠΛΑΙΣΙΟ Α.Ε.”,  της οποίας είμαι από χρόνια πελάτης αφού απ΄εκεί προμηθεύομαι αναλώσιμα γιά το γραφείο μου.
Δεν  θα  προχωρήσω σε κρίσεις και κατηγορίες γιά  όλη την ταλαιπωρία που  υφίσταμαι,  επειδή το μόνο που έκανα ήταν να αγοράσω φορητό  υπολογιστή  από  μιά εταιρεία που θεωρούσα έως  χθές  φερέγγυα.
Οι  αναγνώστες  σας  ας  κρίνουν   και  την  ACER  αλλά  κυρίως  την  “ΠΛΑΙΣΙΟ Α.Ε.”.
Χ.Κ
Υ. Γ. Ο αποστελέας ζήτησε να μη δημοσιευτουν τα πληρη στοιχεία τα οποια ειναι στη διαθεση της διαχείρισης
Κοινοποίηση

More From Author

+ There are no comments

Add yours

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.