Δωρεαν λογισμικό δημιουργίας VPN

More From Author

1 Comment

Add yours
  1. 1
    XRHSTOS

    Θα ήθελα να εκφράσω ενα παραάπονο σχετικά με την προμήθεια ενός μαθητικού υπολογιστη της Acer.

    Προμηθευτήκαμε έναν μαθητικό Η/Υ της Acer στα μέσα Οκτωβρίου του 2009 απο μεγάλο κατάστημα ηλεκτρικών ειδών,
    και στους 3 μήνες περίπου παρουσίασε μια σοβαρή βλάβη, πήρα τηλέφωνο στο 8015002000 και από εκεί μας
    δώσανε ένα κωδικό επισκευής και μας είπαν ότι δεν υπάρχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και πρέπει να πάμε σε κάποιο
    εξουσιοδοτημένο service εκ του οποίου υπάρχει κάποιο στον Ταύρο στην Ραφαηλίδου1 και Αγρινίου.
    Πήγα λοιπόν τον υπολογιστή εκεί και μου είπαν ότι έχει καεί κάποια πλακέτα του τροφοδοτικού, ρώτησα λοπόν πότε περίπου θα είναι έτοιμο και
    είπαν ότι εμείς κάνουμε τη διάγνωση και ειδοποιούμε την Acer σε 3 εργάσιμες μέρες να μας στείλει το ανταλλακτικό.
    Το ανταλλακτικό πήγε σε 12 μέρες !!! και όταν πήρα τηλέφωνο στο service (μετά από 2 μέρες) μου είπαν ότι μας στείλανε
    λάθος ανταλλακτικό και ότι έχουμε παραγγείλει άλλο !!!!!!!!.
    Αμέσως πήρα τηλέφωνο στο 8015002000 στην Acer για να κάνω το παράπονο μου, εκεί μου είπαν ότι ναι έχουν παραγγελθεί μια οθόνη και ένα καλώδιο !!!!!!!!
    τους είπα τι χρονικό ορίζοντα έχουν να πάνε αυτά στο Ταύρο ;;…. μου είπαν ότι δεν ξέρουν και να ξαναπάρω τηλέφωνο την Τετάρτη 19/1/2010.

    ¨Έχουνε περάσει 15 μέρες και ακόμα ο Γολγοθάς δεν έχει τελειώσει, και το χειρότερο δεν ξέρω πότε !!!

+ Leave a Comment

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.