ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

Για την υποβολή γραπτών και προφορικών καταγγελιών και παραπόνων, ο Καταναλωτής μπορεί να επικοινωνεί με τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή :

1) μέσω της ιστοσελίδας με την Επικοινωνία

2) μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (E-Mail) : info@efpolis.gr

3) Στην ειδική τηλεφωνική γραμμή 1520

4) απ’ ευθείας στις Δ/νσεις :

α) Προστασίας Καταναλωτή, τηλ. 210-3842508, 210-3821838, 210-3828516

β) Τεχνικού Ελέγχου, τηλ. 210-3893184, 210-3843046, 210-3817613

γ) Φαξ: 210-3829640, 210-3842642, 210-3843549

δ)Επιστολές: Πλ.Κάνιγγος, 10181 ΑΘΗΝΑ

Κοινοποίηση

You May Also Like

More From Author

2Comments

Add yours
  1. 1
    ΣΤΡΟΥΜΠΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ

    Αιτούμαι την επαναφορά του συμβολαίου μου στην Wind στην αρχική του έκδοση σταθερής και ιντερνέτ και αμφισβητώ το νέο πακέτο WIND ONE στο όποιο έχει γίνει αλλαγή εν αγνοία μου.
    Επίσης έχει χρεωθεί στην γραμμή μου ένα κινητό το οποίο δεν γνωρίζω και φυσικά δεν έχω υπογράψει για κάποια αλλαγή πακέτου.
    Επίσης μου έχουν χρεωθεί κάποια πάγια και έξτρα χρεώσεις τις οποίες και φυσικά αμφισβητώ αφού δεν έχουν γίνει ποτέ από εμένα και μέχρι στιγμής έχει φτάσει στα 280 ευρώ.
    Έχω πάρει τηλέφωνο στην Wind όπου μου είπαν να κάνω την σχετική αίτηση αλλά απο τις 11/11/14 ως σήμερα δεν επικοινώνησαν ακόμη.
    Τι πρέπει να κάνω για να μην συνεχίζω να χρεώνομαι αφού δεν έχω υπογράψει ούτε έχω κάνει αίτηση για αλλαγή πακέτου;

+ Leave a Comment

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.