O OTE
Κύριε διευθυντά
Στο σπίτι έχουμε δύο τηλεφωνικές γραμμές που και οι δύο είναι χαλασμένες από το τέλος Ιανουαρίου. Τις πρώτες ημέρες νομίζαμε ότι είναι κάποια μικροβλάβη και δεν ειδοποιήσαμε αμέσως τις βλάβες του ΟΤΕ, όταν όμως είδαμε ότι η βλάβη επέμενε τους ειδοποιήσαμε στις 8 Φεβρουαρίου.
Ο ΟΤΕ μας πληροφόρησε ότι η βλάβη είναι σε κάποιο καλώδιο και ότι η επισκευή θα αργούσε. Μέχρι σήμερα, η βλάβη δεν αποκαταστάθηκε και έτσι αν κάποιος πάρει τηλέφωνο στη γειτονιά κουδουνίζουν όλα τα τηλέφωνα στα γύρω σπίτια και γινόμαστε όλοι μια… ευτυχισμένη παρέα. Στις συνεχείς διαμαρτυρίες μας, μάς καθησυχάζουν ότι η βλάβη θα διορθωθεί αλλά μέχρι σήμερα, σχεδόν ένα μήνα τώρα, η βλάβη παραμένει.
Εν τω μεταξύ, έμαθα ότι ο ΟΤΕ είναι υποχρεωμένος για όσο διάστημα διαρκεί η βλάβη να κάνει «αποχρέωση» στις χρεώσεις των παγίων των τηλεφωνικών συνδέσεων. Για να γίνει όμως αυτή η αποχρέωση πρέπει ο συνδρομητής να πάει αυτοπροσώπως και να καταθέσει σχετική αίτηση!!! Εξέφρασα την αγανάκτησή μου για την ταλαιπωρία που μας επιβάλλει ο οργανισμός για κάτι που εμείς οι συνδρομητές δεν ευθυνόμαστε σε τίποτα. Θα μπορούσε να μας πιστώσει τα αδίκως χρεωθέντα ποσά, καθώς έχουν όλα τα αναγκαία στοιχεία στη διάθεσή του. Φαίνεται ότι οι Γερμανοί με την αγορά του ΟΤΕ τον μετέτρεψαν σε τριτοκοσμικό και στρεψόδικο οργανισμό. Σκεφθείτε τι θα παθαίναμε αν ο ΟΤΕ είχε το μονοπώλιο των τηλεπικοινωνιών, όπως το είχε πριν από λίγα χρόνια.
Αχιλλεας Π. Χατζηστεφανου / Κηφισιά
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_19/03/2011_436288