Τα δωρεάν εισιτήρια … που τα πληρώνεις! συντάκτης admin · 7 Οκτωβρίου, 2011 Διαφήμιση της VODAFON λέει ότι δίνει δωρεάν εισιτήρια για αγώνες της Εθνικής Ελλάδας στέλνοντας μήνυμα με χρέωση 0,5ευρώ/μήνυμα! Είναι δυνατό να υποτιμούν τόσο πολύ τη νοημοσύνη των καταναλωτών ? Κοινοποίηση
Φθηνό Ιντερνετ, αλλά ακριβό κινητό και σταθερό τηλέφωνο 15 Αυγούστου, 2009 συντάκτης admin · Published 15 Αυγούστου, 2009
Ζητείτε πρόταση για τηλέφωνο & internet 30 Δεκεμβρίου, 2012 συντάκτης admin · Published 30 Δεκεμβρίου, 2012
Πρόσφατα σχόλια