Φθηνότερα προϊόντα, χαμηλότερη ποιότητα, με παράλληλες εισαγωγές
Ερχονται κυρίως από Αν. Ευρώπη και επιφέρουν αλλαγές στη στρατηγική πωλήσεων των πολυεθνικών
Της Δημητρας Μανιφαβα
Στην κατάταξη της Ελλάδας ως χώρα «β΄ κατηγορίας» προσανατολίζονται αρκετοί μεγάλοι πολυεθνικοί όμιλοι που δραστηριοποιούνται στην παραγωγή ειδών ευρείας κατανάλωσης, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό που δέχονται από τις παράλληλες εισαγωγές, πρακτική ολοένα και εντεινόμενη από την πλευρά των λιανεμπόρων. Ετσι, η Ελλάδα, μια αγορά που παρά το μικρό μέγεθός της αποτελούσε σημείο αναφοράς για την προώθηση των νέων προϊόντων των πολυεθνικών –καθώς προ κρίσης οι Ελληνες καταναλωτές θεωρούνταν μαζί με τους Αμερικανούς από τους πιο πιστούς παγκοσμίως στις μάρκες, στα σήματα, και έσπευδαν να δοκιμάσουν κάθε νέο προϊόν– τώρα, κατά την ποδοσφαιρική ορολογία, «πέφτει κατηγορία».
Το άρθρο συνεχίζεται εδώ