Εγγύηση προϊόντων
Καλημερα και συγχαρητηρια για την βοηθεια και τς πληροφοριες που παρεχετε μεσα απο το σαιτ σας.
Πριν λιγες μερες χαλασε μια καρεκλα κηπου που ειχα αγορασει πριν μερικους μηνες απο το Praktiker. Στο καταστημα μουειπανε οτι τα επιπλα δεν καλυπτοντε απο κανενα ειδος εγγυησης- επισκευης.
Θα ηθελα σας παρακαλω να μεενημερωσετε που μπορω να απευθυνθω,για το τι ισχυει με την εγγυηση των
επιπλων, συμφωνα με την ευρωπαικηοδηγια εγγυησης πριοντων.
Κατα την αναζητηση μου, δυτηχως, δενβρηκα τι ισχυει ξεκαθαρα για τα επιπλα.
Ευχαριστω
Σπυρος Κ.
Απάντηση: Ολα τα προιοντα που κυκλοφορούν στην Ε.Ε έχουν εγγύηση 2 χρόνων
Είχα πάρει πριν 6,5 μήνες ενδοεπικοινωνία για να ακούω το μωρό , χάλασε πριν δυο βδομάδα ! Έχει ένα χρόνο εγγύηση !
Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων ;