Εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ – 25/09/2020 (σελ. 46) Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τις άδειες δικτύων 5 G ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΝΤΕΛΕΖΟΥ Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος για ...
Το CamScanner είναι πρόγραμμα που δεν πρέπει να λείπει από κανένα κινητό. Σκάναρει έγγραφα με πολύ μεγάλη ευκρίνεια και δημιουργεί μικρά σε μέγεθος αρχεία . ...
γράφω αυτό το σχόλιο προκειμένου να μην την πατήσει κανένας άλλος….
Τον φεβρουάριο του 2015 παρήγγειλα απο το site dhgate.com ένα Lenovo s920c έτσι ήταν το μοντέλο. Το παρέλαβα μέσα στα χρονικά δεδομένα που είχαν πεί και όλα καλά…παρατήρησα όμως πως η κάμερα του δέν είχε καλή ευκρίνεια ειδικά σε σκοτεινά σημεία, επικοινώνησα με τον πωλητή ενημέρωσα και το μόνο που μ είπε ήταν να τοστείλω πίσω και να δούν τι πρόβλημα υπήρχε και αν και εφόσον να μου στέλναν άλλο. Σκέφτηκα άστο μόνο κάμερα έχει θέμα ποιός περιμένει 2 μηνες πήγαινε έλα του κινητού….. μετά απο κάνα μήνα το τηλέφωνο άρχισε να έχει προβλήματα στην φόρτιση άλλες φορές φόρτιζε άλλες όχι. Εν ‘τέλη έφτασε σε σημείο να έχει μείνει εντελώς ξεφόρτιστο και να μην μπορώ με κανένα τρόπο να το ανοίξω. Πήγα σε service της Lenovo όπου απο εκεί ενημερώθηκα πως το κινητό ήταν λώνος και όχι αυθεντικό και πώς δέν μπορούσαν να με εξυπηρετήσουν …. Και εδω αρχίζουν τα παρατράγουδα… επικοινώνησα με τον seller μέσα απο το site καμμία απολύτως απάντηση δέν έλαβα… έκανα chat με το service του site και τις 2 φορές μου είπαν να κάνω φόρμα παραπόνων για παράνομο υλικό και ότι θα προσπαθούσαν να επικοινωνήσουν με τον πωλητή για να μ στείλει τα χρήματα μ πίσω….. όσο επικοινωνησαν μαζί σας ε αλλο τόσο επικοινώνησαν και μαζί μου…. Σήμερα ξανα επικοινώνησα με dhgate με έντονα πλέον παράπονα και ειδού η απάντηση τους “Alright,it seems that this concern cannot be taken cared os already because of the status of your order.I understand that this has been very frustrating on your end .however please also understand that we have policies and rules to be followed in our site. What I will do here is I will raise this situation and find a better process to improve our service.” και στην συνέχεια έκλεισε το chat….. Ειλικρινά είμαι τόσο εκνευρισμένη που αν μπορούσα να κάνω κάτι να βρω το δίκιο μου θα το έκανα… ωστόσο ενημερώνω όλους τους καταναλωτές προκειμένου να ΜΗΝ κάνουν close ΚΑΜΜΙΑ παραγγελία τους γιατι μου είπαν πως δέν μπορούν να κάνουν τίποτα επειδή το status είναι closed απο εμένα !!!!!!!
Καλημέρα σας….
γράφω αυτό το σχόλιο προκειμένου να μην την πατήσει κανένας άλλος….
Τον φεβρουάριο του 2015 παρήγγειλα απο το site dhgate.com ένα Lenovo s920c έτσι ήταν το μοντέλο. Το παρέλαβα μέσα στα χρονικά δεδομένα που είχαν πεί και όλα καλά…παρατήρησα όμως πως η κάμερα του δέν είχε καλή ευκρίνεια ειδικά σε σκοτεινά σημεία, επικοινώνησα με τον πωλητή ενημέρωσα και το μόνο που μ είπε ήταν να τοστείλω πίσω και να δούν τι πρόβλημα υπήρχε και αν και εφόσον να μου στέλναν άλλο. Σκέφτηκα άστο μόνο κάμερα έχει θέμα ποιός περιμένει 2 μηνες πήγαινε έλα του κινητού….. μετά απο κάνα μήνα το τηλέφωνο άρχισε να έχει προβλήματα στην φόρτιση άλλες φορές φόρτιζε άλλες όχι. Εν ‘τέλη έφτασε σε σημείο να έχει μείνει εντελώς ξεφόρτιστο και να μην μπορώ με κανένα τρόπο να το ανοίξω. Πήγα σε service της Lenovo όπου απο εκεί ενημερώθηκα πως το κινητό ήταν λώνος και όχι αυθεντικό και πώς δέν μπορούσαν να με εξυπηρετήσουν …. Και εδω αρχίζουν τα παρατράγουδα… επικοινώνησα με τον seller μέσα απο το site καμμία απολύτως απάντηση δέν έλαβα… έκανα chat με το service του site και τις 2 φορές μου είπαν να κάνω φόρμα παραπόνων για παράνομο υλικό και ότι θα προσπαθούσαν να επικοινωνήσουν με τον πωλητή για να μ στείλει τα χρήματα μ πίσω….. όσο επικοινωνησαν μαζί σας ε αλλο τόσο επικοινώνησαν και μαζί μου…. Σήμερα ξανα επικοινώνησα με dhgate με έντονα πλέον παράπονα και ειδού η απάντηση τους “Alright,it seems that this concern cannot be taken cared os already because of the status of your order.I understand that this has been very frustrating on your end .however please also understand that we have policies and rules to be followed in our site. What I will do here is I will raise this situation and find a better process to improve our service.” και στην συνέχεια έκλεισε το chat….. Ειλικρινά είμαι τόσο εκνευρισμένη που αν μπορούσα να κάνω κάτι να βρω το δίκιο μου θα το έκανα… ωστόσο ενημερώνω όλους τους καταναλωτές προκειμένου να ΜΗΝ κάνουν close ΚΑΜΜΙΑ παραγγελία τους γιατι μου είπαν πως δέν μπορούν να κάνουν τίποτα επειδή το status είναι closed απο εμένα !!!!!!!