ekatanalotis.grΤαξίδιαΕπιλέγοντας ξενοδοχείο όχι μόνο βάσει τιμής ή της τοποθεσίας
ekatanalotis.grΤαξίδιαΕπιλέγοντας ξενοδοχείο όχι μόνο βάσει τιμής ή της τοποθεσίας
Ταξίδια

Επιλέγοντας ξενοδοχείο όχι μόνο βάσει τιμής ή της τοποθεσίας

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΝΤΗ /ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

https://www.travelmyth.gr/

Πού μπορώ να βρω ξενοδοχεία κοντά σε θάλασσα, ή ξενοδοχεία με πισίνες που έχουν πανοραμική θέα; Σε αυτά τα ερωτήματα που μας κατακλύζουν κατά τη διάρκεια της οργάνωσης των καλοκαιρινών μας διακοπών, επιχειρεί να απαντήσει η ομάδα της νεοφυούς ελληνικής εταιρείας Travelmyth, η οποία έχει δημιουργήσει μια μηχανή αναζήτησης καταλυμάτων προσαρμοσμένη στα γούστα των χρηστών της.

Ετσι, η ομάδα δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να πραγματοποιήσουν την κράτηση ενός δωματίου όχι με βάση τον τόπο προορισμού αλλά με βάση τα ενδιαφέροντά τους, γεγονός που προσδίδει έναν χαρακτήρα καινοτομίας στο προϊόν της. Η εταιρεία έχει κατατάξει τα ξενοδοχεία σε 77 κατηγορίες, πολλές από τις οποίες είτε δεν υπάρχουν σε άλλα sites είτε υπάρχουν αλλά οι πληροφορίες είναι ελλιπείς. Παράλληλα, όταν οι επισκέπτες εντοπίσουν το ξενοδοχείο που επιθυμούν, μπορούν να κάνουν σύγκριση τιμών σε πολλά site κρατήσεων, έτσι ώστε να κάνουν την κράτησή τους στο site που επιθυμούν ή σε αυτό που παρέχει την καλύτερη τιμή.

Ως εκ τούτου, η Travelmyth συνεργάζεται, μεταξύ άλλων και με τις κλασικές μηχανές αναζήτησης όπως η Booking, η Expedia, η Laterooms, Hotels.com, Hotelopia.

Οπως μας επισημαίνει ένας εκ των ιδρυτών της Travelmyth, ο κ. Γιάννης Νούσης, «υπάρχουν κατηγορίες στις οποίες προσφέρουμε πληροφορίες οι οποίες δεν μπορούν να βρεθούν πουθενά αλλού στο Διαδίκτυο. Ενα τέτοιο παράδειγμα είναι τα ξενοδοχεία που δέχονται σκύλους. Εκεί έχουμε επικοινωνήσει με χιλιάδες ξενοδοχεία ανά τον κόσμο και τους έχουμε κάνει μερικές ερωτήσεις ώστε να μπορούν οι επισκέπτες μας να ξέρουν όχι μόνο αν μπορούν να πάρουν τον σκύλο τους μαζί στις διακοπές αλλά και πόσο θα κοστίσει, αν το ξενοδοχείο έχει χώρο να παίζουν ελεύθερα οι σκύλοι, αν έχει υπηρεσία dog-sitting ή ακόμα κι αν επιτρέπει το ξενοδοχείο να ανεβαίνουν οι σκύλοι στα κρεβάτια».

Παρότι η εταιρεία μετρά περίπου 6 χρόνια ζωής, η ομάδα ασχολήθηκε τα δύο πρώτα χρόνια αποκλειστικά με την ανάπτυξη των αλγορίθμων, διαθέτοντας πλέον στοιχεία για περισσότερα από 1,7 εκατ. ξενοδοχεία σε όλον τον κόσμο. Η Travelmyth, που συμμετείχε και στο πρόγραμμα Orange Grove έχει σημειώσει μια αύξηση 500% σε σχέση με πέρυσι στις κρατήσεις, ενώ σταδιακά φαίνεται να αποκτά μεγαλύτερη εξωστρέφεια. «Το 27% των επισκεπτών που κάνει κάποια κράτηση είναι από την Αγγλία, το 22% από Ελλάδα, το 7% από την Αμερική ενώ οι υπόλοιποι προέρχονται από 60 διαφορετικές χώρες», αναφέρει στην «Κ» ο κ. Νούσης.

πηγή εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Κοινοποίηση
Hi, I’m admin

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *