Ακόμα περιμένω απάντηση της Εθνικής Τράπεζας.
Την 20/12/2020 έστειλα email στην Εθνική Τράπεζα με το ερώτημα: “ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΤΗΣ ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΚΑΡΤΑΣ, ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ. ;” Μέχρι σήμερα 28/12/2020 δεν έχω πάρει καμία απάντηση!
Σήμερα 28/12/2020 μου ήρθε η απάντηση: ”
Αξιότιμε πελάτη,
Σας ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Σε απάντηση θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι εφόσον αναφέρεστε σε χρεωστική κάρτα θα πρέπει να δηλώσετε τη φθορά της καλώντας στο +30 2104848484 ή μεταβαίνοντας σε οποιοδήποτε Κατάστημα του δικτύου μας.
Δηλαδή να πάρω τηλέφωνο ή να πάω στο κατάστημα… Αυτά τα ήξερα νόμιζα πώς υπάρχει πιο εύκολος τρόπος.