Ακόμα περιμένω απάντηση της Εθνικής Τράπεζας.

Την 20/12/2020 έστειλα email στην Εθνική Τράπεζα με το ερώτημα: “ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΤΗΣ ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΚΑΡΤΑΣ, ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ. ;” Μέχρι σήμερα 28/12/2020 δεν έχω πάρει καμία απάντηση!

Σήμερα 28/12/2020 μου ήρθε η απάντηση: ”

Αξιότιμε πελάτη,

Σας ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Σε απάντηση θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι εφόσον αναφέρεστε σε χρεωστική κάρτα θα πρέπει να δηλώσετε τη φθορά της καλώντας στο +30 2104848484 ή μεταβαίνοντας σε οποιοδήποτε Κατάστημα του δικτύου μας.

Δηλαδή να πάρω τηλέφωνο ή να πάω στο κατάστημα… Αυτά τα ήξερα νόμιζα πώς υπάρχει πιο εύκολος τρόπος.

Κοινοποίηση

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.