ekatanalotis.grUncategorizedΔέκα (συν μία) συμβουλές για τέλεια «κάδρα»
ekatanalotis.grUncategorizedΔέκα (συν μία) συμβουλές για τέλεια «κάδρα»
Uncategorized

Δέκα (συν μία) συμβουλές για τέλεια «κάδρα»

Δέκα (συν μία) συμβουλές για τέλεια «κάδρα»

1 Ο ήλιος πρέπει να είναι πίσω μας και κόντρα σχεδόν ποτέ.

2 Στην οπτική αντίθεση φωτός- σκιάς πρέπει να προσέχουμε τα διαφράγματα και τις ταχύτητες στη μηχανή μας. Συνήθως χρησιμοποιούμε διάφραγμα 8 ή 11 με ταχύτητα 125 έως 250.

3 Αποφεύγουμε να φωτογραφίζουμε κοντινά πορτρέτα με φλας. Η λάμψη του αγριεύει το πρόσωπο. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε φλας αρκεί να το ρυθμίσουμε ώστε η λάμψη του να πηγαίνει προς το ταβάνι.

4 Σε εξωτερικούς χώρους όταν δούμε ότι το πρόσωπο που θέλουμε να φωτογραφίσουμε έχει σκιές, παρά τον ήλιο χρησιμοποιούμε φλας, αλλά όχι απευθείας.

5 Οι καλύτερες ώρες για φωτογράφιση είναι 07.30-

10.00 και 19.00-21.00 το καλοκαίρι και 08.00-10.00 και 17.00-18.00 τον χειμώνα.

6 Οι αρχάριοι καλό είναι να δουλεύουν στην αρχή με ευρυ- γώνιο φακό (για παράδειγμα 24 – 200). Είναι πιο εύκολο, διότι θα έχουν όλο το θέμα στο καρέ χωρίς να είναι έντονο το «φλου». Όταν στρώσει όμως το χέρι και το μάτι, τότε μπορούν να φωτογραφίσουν με έναν φακό zoom, 50-200 για παράδειγμα.

7 Καλύτερη απόδοση φωτογραφιών έχουμε με στάνταρ φακούς. Δηλαδή 35, 50, 200 mm, αναλόγως του τι θέλουμε να φωτογραφίσουμε.

8 Ο στρατιώτης, λένε, προτού πυροβολήσει σκοπεύει και για να μην αστοχήσει κρατά την αναπνοή του και μετά πατά τη σκανδάλη. Το ίδιο ακριβώς πρέπει να κάνει ο φωτογράφος πριν πατήσει το κουμπί, φροντίζοντας οι αγκώνες να είναι όσο πιο κοντά στο σώμα για καλύτερη στήριξη της φωτογραφικής μηχανής. Έτσι θα έχει καλύτερα αποτελέσματα. 9 Οι φωτοσκιάσεις παίζουν ρόλο στην καλλιτεχνική φωτογράφιση. Αναζητούμε την ιδανική γωνία για τις καλύτερες σκιές στο θέμα μας. Αυτομάτως θα έχουμε και τις πιο φωτεινές πλευρές του.

10 Για μέγιστη καθαρότητα χρησιμοποιούμε ως επί το πλείστον μεγάλα διαφράγματα (11, 16, 22). Δίνουν μεγαλύτερο βάθος στη φωτογραφία μας. Σε συνδυασμό με σχετικά υψηλές ταχύτητες (250) εξαλείφουμε την πιθανότητα να βγουν «κουνημένες».

11 Στο φωτορεπορτάζ για να «συλλάβεις» την έκφραση, τη στιγμή, πρώτα τραβάς και κατόπιν ζητάς άδεια να φωτογραφίσεις.

πηγη: www.tanea.gr

Κοινοποίηση
Hi, I’m admin

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *