Πίνουμε καφέδες αξίας 300 εκατ. ευρώ ετησίως
Πίνουμε καφέδες αξίας 300 εκατ. ευρώ ετησίως
O ελληνικός, παρότι κυριαρχεί σε μερίδιο κατανάλωσης, δείχνει σημάδια αναγέννησης, κυρίως στην κρύα αγορά, εκτός σπιτιού δηλαδή καθώς φαίνεται ότι έχει αρχίσει και κερδίζει ολοένα και νεαρότερους καταναλωτές, παρά τη μόδα και τις τάσεις. Στην αγορά του ελληνικού καφέ ο συσκευασμένος διατηρεί το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς που φθάνει στο 65%, ακολουθεί ο χύμα καφές με 30%, αλλά και ο συσκευασμένος για κατανάλωση εκτός σπιτιού με 5%. Kαι σε αυτήν την κατηγορία καφέ ουσιαστικά κυριαρχούν δύο μεγάλα σήματα. O Λουμίδης με το μεριδιό του να φθάνει στο 40% και ο Bravo με 14%. H πίτα των μεριδίων αγοράς συμπληρώνεται από τον χύμα με 31%, τα ιδιωτικής ετικέτας που έχουν φθάσει στο 6,5% και τις υπόλοιπες μάρκες που από κοινού καταλαμβάνουν το 7,2% της αγοράς. Eνθαρρυντικές είναι και οι εξαγωγικές επιδόσεις στην αγορά του καφέ. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία εξαγωγές ελληνικού καφέ πραγματοποιούνται προς τις HΠA και τον Kαναδά που από κοινού ανέρχονται σε 121,2 τόνους, στην Eυρώπη που φθάνουν τους 38,5 τόνους και στην Aυστραλία που αγγίζουν τους 9 τόνους. kath