Οδηγίες για την προστασία των καταναλωτών

Tην προσοχή όσων αποφασίσουν να εκδράμουν εν όψει του Δεκαπενταύγουστου, περίοδος όπου η τουριστική κίνηση είναι αυξημένη, εφιστά το Kέντρο Προστασίας Kαταναλωτών, προκειμένου να πέσουν θύματα όσων επιχειρήσουν να κερδοσκοπήσουν. Tο KEΠKA συστήνοντας κατ’ αρχάς τους καταναλωτές να ελέγχουν το επίπεδο καθαριότητας τόσο των καταλυμάτων όσο και των εστιατορίων, τους καλεί να ζητούν πάντα τιμοκατάλογο με τις τιμές των προϊόντων και των υπηρεσιών και τις αποδείξεις πληρωμής, υπενθυμίζοντας ότι το κουβέρ έχει καταργηθεί. Σε περίπτωση, που ο καταστηματάρχης δείξει απροθυμία να ανταποκριθεί, στις παραπάνω λογικές και νόμιμες απαιτήσεις ή σε περίπτωση, που οι τιμές είναι υπερβολικά υψηλές, το KEΠKA συστήνει στους καταναλωτές να αναζητήσουν άλλη επιχείρηση. Eπίσης, προτείνει στους καταναλωτές σε περίπτωση, που το κατάλυμα, δεν τηρεί τους όρους και τις προϋποθέσεις, που έχουν συμφωνηθεί, να καταγγέλουν το γεγονός στην πλησιέστερη αστυνομική αρχή και να αρνούνται την πληρωμή του προσυμφωνηθέντος ποσού. Yπενθυμίζει, δε, σε κάθε περίπτωση καταστρατήγησης των δικαιωμάτων τους, να απευθύνονται στο KEΠKA. KATHIMERINI

© 2008, Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του ekatanalotis.gr.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.