Η wind χρεώνει τους πελάτες της για επικοινωνία με την εταιρεία!

Πήρα τηλέφωνο το 13800 (από δίκτυο wind) να παραγγείλω ένα προϊόν της wind και πληροφορήθηκα ότι υπάρχει χρέωση 0,25ευρώ/κλήση από 1-6-2014. Θεωρώ απαράδεκτο  να χρεώνεσαι για επικοινωνία με την εταιρεία για παραγγελία  προϊόντων ή για πληροφορίες ή παράπονα για την εταιρεία.

 

Κοινοποίηση

You May Also Like

More From Author

3Comments

Add yours
  1. 1
    Σπύρος

    Το έχω μετανιώσει που είχα vodafone όπου:
    1) τους καλούσες δωρεάν στη wind πληρώνεις
    2) Σου άλλαζαν το router στη wind πληρώνεις
    3)Έμπαινες σε οποιαδήποτε σελίδα, στη wind “κόψανε” τορεντάδικα κτλ.

    Να τελειώσει το ρημάδι το συμβόλαιο περιμένω με ανυπομονησία.

  2. 3
    Απόστολος

    Στη προσπάθειά μου να ζητήσω αναλυτικό λογαριασμό, έχω πάρει ήδη 4 φορές στο 13800. Τις τρείς πρώτες φορές είχα πρόβλημα σύνδεσης με τον απαράδεκτο αυτόματο τηλεφωνητή τους, δοκιμάζοντας μάλιστα απο διαφορετικά τηλέφωνα κάθε φορα.

    Την τέταρτη, όταν τελικά πήρα απο το κινητό μου, αυτόματος τηλεφωνητής μου ανακοίνωσε οτι δε μπορούν να με εξυπηρετήσουν εκείνη τη στιγμή και ευχαριστούν για τη κατανόησή μου.

    Με λίγα λόγια, χρέωση για εξυπηρέτηση χωρίς καμμία εξυπηρέτηση. Απαράδεκτο και προφανώς παράνομο… Αυτά μόνο στην Ελλάδα.

+ Leave a Comment

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.