Η ΔΕΗ επιστρέφει το διπλάσιο κάθε παγίου στους καλοπληρωτές.
Νέα εμπορική πολιτική με σημαντικά οφέλη και επιβραβεύσεις για καταναλωτές Χαμηλής και Μέσης Τάσης
ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ Α.Ε.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
• Χωρίς Χρέωση Παγίου οι Συνεπείς Πελάτες – Τους Επιστρέφεται η Διπλάσια Αξία του Παγίου
• Νέα Μειωμένα Επαγγελματικά Τιμολόγια σε Χαμηλή και Μέση Τάση
• Νέο Ιδιαίτερα Ανταγωνιστικό Τιμολόγιο για Εταιρείες και Ομίλους με Πανελλαδικό Δίκτυο
Σημαντικά οικονομικά οφέλη για τους καταναλωτές της Χαμηλής και Μέσης τάσης ανακοινώνει σήμερα η ΔΕΗ με την εφαρμογή της νέας τιμολογιακής της πολιτικής, αλλά και με το πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεπείς οικιακούς καταναλωτές.
Η νέα τιμολογιακή πολιτική της ΔΕΗ ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις στη λιανική αγορά και σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καταναλωτών, τόσο μέσα από τη νέα εκπτωτική πολιτική, όσο και από τη δημιουργία νέων τιμολογιακών προϊόντων για εταιρείες και ομίλους. Επιπλέον εγκαινιάζει ένα πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεπείς στην εξόφληση του λογαριασμού τους οικιακούς καταναλωτές.
Για τη νέα τιμολογιακή πολιτική ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ Μανόλης Παναγιωτάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Σήμερα η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού κάνει ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την υλοποίηση των δεσμεύσεών της προς τους πελάτες της σε σχέση, τόσο με τη μείωση του ενεργειακού κόστους, όσο και τη στήριξη των συμπολιτών μας που δοκιμάζονται από την οικονομική κρίση. Στο πλαίσιο του επαναπροσδιορισμού των σχέσεων ΔΕΗ και καταναλωτών, η Επιχείρηση αποφάσισε ουσιαστικές μειώσεις των επαγγελματικών της τιμολογίων στη Μέση και Χαμηλή Τάση, στηρίζοντας τον παραγωγικό ιστό του τόπου και την οικονομική ανάπτυξη. Μετά λοιπόν το πρόγραμμα ευνοϊκών διακανονισμών που αποφασίσαμε πριν από δύο μήνες, ανακοινώνουμε σήμερα νέα, σύγχρονα, μειωμένα εμπορικά και εταιρικά τιμολόγια. Επίσης νιώθουμε την ανάγκη να ανταμείψουμε στο μέτρο του δυνατού και εκείνους τους πελάτες μας, οι οποίοι τη δύσκολη αυτή περίοδο εξοφλούσαν και συνεχίζουν να εξοφλούν το λογαριασμό τους με συνέπεια. Και όταν η πλειοψηφία των καταναλωτών αυτών προέρχεται από τα λαϊκά κοινωνικά στρώματα, τότε η ευθύνη μας και το αίσθημα υποχρέωσης γίνεται ακόμα μεγαλύτερο.
Δεν παραλείπω να τονίσω ότι εάν ήταν συνεπείς στις υποχρεώσεις τους όλοι εκείνοι που ενώ μπορούν δεν πληρώνουν, θα υπήρχε μεγαλύτερη δυνατότητα για ακόμη καλύτερα τιμολόγια και επιβράβευση. Η προσπάθεια γι’ αυτό θα συνεχιστεί με ακόμη μεγαλύτερη ένταση και σύντομα θα έχουμε θετικά αποτελέσματα. Με την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας να περνάει από μια μεταβατική περίοδο στην νέα εποχή, η ΔΕΗ παραμένει έμπρακτα εγγυητής σταθερότητας, ανάπτυξης και κοινωνικής αλληλεγγύης του τόπου».
Η νέα τιμολογιακή πολιτική της ΔΕΗ
Α. Δημιουργία Νέου Εταιρικού Τιμολόγιου
Η ΔΕΗ σχεδίασε ένα νέο τιμολογιακό προϊόν με την ονομασία «Εταιρικό Τιμολόγιο – Corporate» με ιδιαίτερα ανταγωνιστικές χρεώσεις που προσφέρεται σε μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις και Ομίλους που έχουν πανελλαδικά πολλά και διαφορετικά σημεία εξυπηρέτησης των πελατών τους.
Β. Πελάτες Μέσης Τάσης
Επέκταση των ιδιαίτερα ανταγωνιστικών τιμολογίων ΒΜ1 και ΒΜ2 που αφορούν μεγάλες εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις με ετήσιες καταναλώσεις ανά παροχή άνω των 13GWh και στις παροχές με ετήσιες καταναλώσεις άνω των 10GWh και μείωση των υπόλοιπων τιμολογίων ΒΓ,ΒΥ και ΒΧ.
Γ. Πελάτες Χαμηλής Τάσης
Μετά την ουσιαστική μείωση τον Ιούλιο του 2014 του τιμολογίου Γ21 που απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματικούς χώρους, όπως, εμπορικά καταστήματα, εργαστήρια, μικρομεσαίες βιοτεχνίες, , κτίρια γραφείων, μειώνεται σήμερα και το τιμολόγιο Γ22 για τους εμπορικούς και βιομηχανικούς πελάτες με ισχύ μεγαλύτερη από 25KVA.
Το νέο «Εταιρικό Τιμολόγιο – Corporate» θα διατίθεται από την 1η Σεπτεμβρίου 2015 ενώ οι μειώσεις στα τιμολόγια Μέσης και Χαμηλής Τάσης θα εφαρμοστούν από την 1η Οκτωβρίου 2015.
Δ. Επιβράβευση Συνεπών Πελατών
Η ΔΕΗ επιστρέφει στους συνεπείς οικιακούς πελάτες, το διπλάσιο της αξίας της πάγιας χρέωσης σε κάθε εκκαθαριστικό λογαριασμό για το έτος 2016, δηλαδή σε όσους έχουν εξοφλήσει εμπρόθεσμα τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς του έτους 2015. Με αυτόν τον τρόπο η Επιχείρηση επιστρέφει περίπου €30.000.000, στους συνεπείς καταναλωτές της.
Γενικά η ΔΕΗ με τη νέα εμπορική και τιμολογιακή της πολιτική, επιστρέφει συνολικά πάνω από €80.000.000 στους πελάτες της, επιβραβεύοντας τους συνεπείς οικιακούς καταναλωτές και στηρίζοντας μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις οι οποίες κάτω από ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες συμβάλλουν στη διατήρηση θέσεων εργασίας και στην οικονομική ανάπτυξη του τόπου.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Θα αστειεύεστε βέβαια. Εδώ λαμβάνουμε επιστολές, βάσει αυθαίρετων διαπιστώσεων τεχνικών/συνεργείων του ΔΕΔΔΗΕ που μας κατηγορούν για παρεμβάσεις στους μετρητές, λάθος συνδεσμολογίες κλπ. Οι επιστολές διαμαρτυρίας και διαφωνίας μας και εξήγησης κάποιων στοιχείων προς το ΔΕΔΔΗΕ αγνοούνται και μένουν αναπάντητες. Αντί απαντήσεως λαμβάνουμε εξωφρενικούς έκτακτους λογαριασμούς, βασισμένους στις αυθαίρετες διαπιστώσεις και ισχυρισμούς των συνεργείων που αντί προστασίας του καταναλωτή υπερβάλλουν ζήλο προφανώς λόγω συμβατικών κινήτρων που τους παρέχει ο ΔΕΔΔΗΕ.
Με πολλή εκτίμηση.