«Μας εξαπατούν στις τηλεπικοινωνίες»
«Μας εξαπατούν στις τηλεπικοινωνίες»
Η κυρία Κυριακή Κουκουλή, από τη Λάρισα,γράφει:
Η περιπέτειά μου με την Τellas άρχισε τον περασμένο Οκτώβριο. Επειτα από δεκάδες τηλεφωνήματα από την εταιρεία και την παραίνεση φίλων συνδρομητών ( οι οποίοι ως το καλοκαίρι δεν είχαν αντιμετωπίσει προβλήματα) γράφτηκα κι εγώ, φεύγοντας δυστυχώς από τον ΟΤΕ. Μόνο πού πολύ σύντομα το Double Ρlay Unlimited με ταχύτητες ως και 24 Μbps αποδείχτηκε ΝΟ ΡLΑΥ με ταχύτητες 0-150 Κbps. Δηλαδή ατέλειωτες ώρες μπροστά στην οθόνη μήπως και ανοίξει ποτέ καμιά σελίδα ενώ υπήρχαν και μέρες κατά τις οποίες δεν λειτουργούσε ούτε το τηλέφωνο. Οπως είναι γνωστό, στα παράπονά μου απαντούσαν (έπειτα από ώρες αναμονής πολλές φορές) οι υπάλληλοι της… καταπληκτικής αυτής εταιρείας, λέγοντας ο καθένας τα δικά του περί αναβάθμισης δικτύου κ.λπ. κ.λπ. ή χρησιμοποιώντας διάφορες άλλες αστείες δικαιολογίες. Μία μόνο από όλους αυτούς με προέτρεψε να απευθυνθώ στον ΟΤΕ λέγοντάς μου πως όταν υπάρχουν τεχνικά προβλήματα ο πελάτης δεν πληρώνει την ποινική ρήτρα των 155 ευρώ. Για να τη διαψεύσει σήμερα 13.01.09 ένας συνάδελφός της, ο οποίος ήταν προφανώς διαφορετικά δασκαλεμένος. Σύμφωνα, λοιπόν, με τα λεγόμενά του εγώ θα πρέπει να πληρώσω και τους λογαριασμούς (για υπηρεσίες που ποτέ δεν μου παρείχαν) και τη ρήτρα των 155 ευρώ. Δεν συνεννοούνται καν μεταξύ τους για να λένε τουλάχιστον τα ίδια πράγματα στον κόσμο. Εδώ και μία βδομάδα έστειλα με fax (στο 2111200021) την καταγγελία μου και αίτηση διακοπής συμβολαίου, με ταυτόχρονη κοινοποίηση στην ΕΚΠΟΙΖΩ, στο υπουργείο Ανάπτυξης- Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Δεν ξέρω κατά πόσο οι υπηρεσίες αυτές θα στηρίξουν έναν εξαπατημένο καταναλωτή. Αλλά αναρωτιέμαι με τίνος πλάτες δρουν ανεξέλεγκτα αυτές οι εταιρείες και ως πότε θα διαφημίζουν στα ΜΜΕ τα ανύπαρκτα προϊόντα τους και θα πλουτίζουν εξαπατώντας τον κόσμο. Ποιος επιτέλους θα μας προστατέψει; tovima