Απογοήτευση από το Συνήγορο του Καταναλωτή
Έκανα καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή γιατί το e-shop.gr δίνει εγγύηση 6 μηνών κάποια στιγμή πήρα σε αλληλογραφία (ενώ είχα δηλώσει email) το παρακάτω ακαταλαβίστικο κείμενο:
Τι να τους στείλω; Ότι είχα το έστειλα στη καταγγελία μου!!!
και απάντησα στον υπεύθυνο τα παρακάτω:
κ. …. γειά σας, σήμερα πήρα την απάντηση σας σε καταγγελία μου για εγγύηση 6 μηνών του e-shop.gr.
1. Στον φάκελο δεν υπάρχει επισύναψη της αναφοράς μου.
2. Από το κείμενο σας δεν καταλαβαίνω τη ζητάτε. Η καταγγελία μου είναι ξεκάθαρη : το e-shop.gr δίνει εγγύηση 6 μηνών σε προϊόν που πουλάει. Είμαι διαχειριστής /δημιουργός του ekatanalotis.gr και έχω δεχθεί χιλιάδες μηνύματα σε σχέση με τα δικαιώματα των καταναλωτών και σε πολλά μηνύματα τους παρέπεμπα στην υπηρεσία σας! Η πρώτη επαφή μαζί σας είναι απογοητευτική !
Προφανώς δεν θα ξαναστείλω καμία καταγγελία στον ΣτΚ γιατί πλέον γνωρίζω αυτό που υποπτευόμουν !