Απογοήτευση από το Συνήγορο του Καταναλωτή

Έκανα καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή γιατί το e-shop.gr δίνει εγγύηση 6 μηνών  κάποια στιγμή πήρα σε αλληλογραφία (ενώ είχα δηλώσει email)  το παρακάτω ακαταλαβίστικο κείμενο:

Τι να τους στείλω; Ότι είχα το έστειλα στη καταγγελία μου!!!

και απάντησα στον υπεύθυνο τα παρακάτω:

κ. …. γειά σας, σήμερα πήρα την απάντηση σας σε καταγγελία μου για εγγύηση 6 μηνών του e-shop.gr.

1. Στον φάκελο δεν υπάρχει επισύναψη της αναφοράς μου.
2. Από το κείμενο σας δεν καταλαβαίνω τη ζητάτε.  Η καταγγελία μου  είναι ξεκάθαρη : το  e-shop.gr δίνει εγγύηση 6 μηνών σε προϊόν που πουλάει. Είμαι διαχειριστής /δημιουργός του ekatanalotis.gr και έχω δεχθεί χιλιάδες μηνύματα  σε σχέση με τα δικαιώματα των καταναλωτών και σε πολλά μηνύματα τους παρέπεμπα στην υπηρεσία σας! Η πρώτη επαφή μαζί σας είναι απογοητευτική !

Προφανώς δεν θα ξαναστείλω καμία καταγγελία στον ΣτΚ γιατί πλέον γνωρίζω αυτό που υποπτευόμουν !

Κοινοποίηση

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.